مدال نقره بر سینه پینگ پنگ باز خراسان جنوبی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا حمیدی دبیر هیئت پینگ پنگ در گفتگو با خبرنگار خاورستان اظهار کرد: مسابقات منطقه ده کشور با حضور ۳۲ بازیکن از استانهای خراسان جنوبی، سیستان بلوچستان و کرمان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

به گفته وی در این دوره از رقابت ها که ۶ بازیکن از خراسان جنوبی حضور داشتند حسین یعقوب نژاد توانست در جایگاه دوم بایستد.

,

وی افزود: مربی گری تیم اعزامی به این رقابت ها را حسین چمنی بر عهده داشت و ۴ نفر برتر این مسابقات به رقابت های کشوری که به میزبانی استان خوزستان برگزار می شوند اعزام خواهند شد.

,

آیسک قهرمان رقابت های هندبال
مسابقات هندبال المپیاد استعداد های برتر با قهرمانی تیم آیسک به پایان رسید.

,
,

رسول عربی دبیر هیئت هندبال استان به خبرنگار خاورستان گفت: در مسابقات هندبال المپیاد استعداد های برتر استان ۵ تیم شهرداری آیسک، هیئت هندبال سرایان،بیرجند و زیرکوه و زغال سنگ طبس شرکت کردند.

,

به گفته وی در این رقابت ها که در مجموع ۱۰ به صورت دوره ای برگزار شد به ترتیب تیم های شهرداری آیسک، هیئت هندبال سرایان و بیرجند در جایگا های اول تا سوم قرار گرفتند.

,

وی افزود: این رقابت ها جنبه انتخابی هم داشت و بازیکنان برتر به المپیاد استعداد های برتر کشور اعزام خواهند شد.

,

برترین گوش شکسته های نوجوان

,

رقابت های کشتی آزاد نوجوانان استان به میزبانی شهر مرزی درح با معرفی برترین ها به پایان رسید.

,

عباس سروری رئیس هیئت کشتی استان به خبرنگار خاورستان گفت: دراین مسابقات به ترتیب تیم های بیرجند، قاین و درح به ترتیب مقام های اول تا سوم تیمی را از آن خود کردند.
به گفته وی رقابت های کشتی آزاد با حضور ۸۱ کشتی گیر و در قالب ۸ تیم از شهرستان های استان در محل سالن ورزشی شهر درح برگزار شد.

,
,

انتهای پیام/

]
حسین یعقوب نژاد نایب قهرمان مسابقات منطقه ده کشور شد و مدال نقره دست یافت.