دعوت به جهاد تبیین از مهم ترین الزامات تحقق بیانیه‌ گام دوم انقلاب است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز، آیت الله مصطفی علما امروز شنبه در دیدار اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و اعضای شورای نخبگان و کمیته های تخصصی ستاد دهه فجر استان کرمانشاه، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب با تاکید بر غیرت دینی و جهاد تبیین یک افق ۱۰۰ ساله را در نظر دارند که باید بر این دو مورد پافشاری کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه افزود: انقلاب یک نعمت عظیم است که با مقاومت و ایستادگی امام خمینی(ره) شکل گرفت و دهه فجر فرصت خوبی است که قدردان این نعمت باشیم و بخشی از تاریخ انقلاب را برای نسل جوان بیان کنیم.

وی خاطر نشان کرد: امام(ره) در طول حیات پربرکتش اسلام را زنده می دانست و معتقد بود غیرت دینی ملت ایران این انقلاب را رقم زد لذا نخبگان، مردم و تمام مسئولین باید نسبت به تبیین دین اسلام اهتمام داشته باشند و پای انقلاب بایستند.

آیت الله علما گفت: امام(ره) یک کار بنیادی و ریشه ای انجام داد که هیچ قدرتی یارای ایستادن در مقابل ایشان را نداشتند.

وی اظهار داشت: تبیین و تشریح کلمه به کلمه انقلاب و دستاوردهای ارزشمند نظام برای نسل جوان امری ضروری است.

امام جمعه کرمانشاه بیان داشت: دعوت به جهاد تبیین یکی از مهم ترین الزامات تحقق بیانیه‌ گام دوم انقلاب و رسیدن به توصیه های رهبر معظم انقلاب است.

وی اظهار داشت: در طول ۴۳ سال انقلاب عرصه های سختی همچون ۸ سال جنگ تحمیلی، تحریم های ناجوانمردانه، دوران سخت ترورها و ... را پشت سر گذاشتیم لذا فداکاری‌ها در طول این مدت نیاز به تبیین دارد چرا که در غیر اینصورت رشادت‌ها در زیر خاک دفن خواهند شد.

آیت الله علما ادامه داد: به حمد خدا در طول این مدت دشمنان اسلام نتوانستند از اراده مردم بکاهند و این غیرت دینی و اسلامی نیاز به بازگو کردن و تبیین دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

راهبرد اصلی برنامه های دهه فجر روایتگری انقلاب و جهاد تبیین است

, راهبرد اصلی برنامه های دهه فجر روایتگری انقلاب و جهاد تبیین است, راهبرد اصلی برنامه های دهه فجر روایتگری انقلاب و جهاد تبیین است,

به گزارش مرصادنیوز، عباس سروری امروز شنبه در جلسه دیدار اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و اعضای شورای نخبگان و کمیته‌های تخصصی ستاد دهه فجر استان کرمانشاه با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه اظهار داشت: دشمنان اسلام و انقلاب و در راس آنها آمریکا و گروهک پلید منافقین همواره برای به چالش کشیدن نظام مقدس جمهوری اسلامی سد راه بوده اند اما به لطف خدا و با درایت الهی حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب تمام توطئه ها بموقع رصد و خنثی شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: امروزه حجم تبلیغات رسانه‌ای در فضای مجازی علیه مردم و مسئولین کشور عزیزمان حجم بی‌سابقه‌ای است که باید با تدبیر با روشنگری و روایتگری انقلاب، جایگاه اصیل انقلاب را برای دنیا و مردم کشور را به شایستگی بازگو کنیم.

وی خاطر نشان کرد: دهه فجر هر سال پیام خاصی داشته که امیدوارم امسال این پیام کوبنده تر با ثبات تر و توفنده تر از سالهای قبل در نقاط مختلف دنیا اثرگذار باشد.

سروری در ادامه با اشاره به تشکیل ۲۷ کمیته تخصصی برای اجرای برنامه‌های‌ دهه فجر امسال، گفت: طی دهه فجر امسال هزاران برنامه ها در سراسر شهرستان ها، بخش ها، دهستان ها و روستاها اجرا خواهند شد.

وی بیان داشت: راهبرد اصلی ما در اجرای برنامه های دهه فجر امسال جهاد تبیین و روایتگری انقلاب است که به این منظور کمیته اطلاع رسانی نیز تشکیل شده است.

سروری اظهار داشت: روز ۱۲ بهمن زنگ انقلاب به صورت نمادین در یکی از مدارس کرمانشاه با حضور مسئولین نواخته می شود.

وی خاطر نشان کرد: در ۱۲ بهمن راس ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح شورای اداری استان در مزار شهدا با سخنرانی آیت الله علما و استاندار برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه بیان داشت: همچنین در اولین روز از دهه مبارک فجر رژه موتوری نیروهای مسلح از میدان امام(ره) تا میدان شهدا را خواهیم داشت.

وی افزود: روز ۱۴ بهمن میهمانی لاله را در مزار شهدا با هدف تجدید میثاق با آرمان‌های امام(ره) برگزار خواهیم کرد و همچنین در شب ۲۲ بهمن نورافشانی در محوطه شهرداری و پارک کوهستان توسط سپاه حضرت نبی اکرم(ص) توسط قرارگاه غرب ارتش انجام خواهد شد.

سروری خاطر نشان کرد: در روز ۲۲ بهمن نیز راهپیمایی با حضور آحاد مختلف مردم از مسجد بروجردی تا مسجد جامع برگزار خواهد شد و سخنران این مراسم حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه کشور خواهد بود.

وی ادامه داد: در طول مسیر راهپیمایی دستگاه‌های اجرایی استان ایستگاه‌های خاص فرهنگی از دستاوردهای انقلاب برپا خواهند کرد.

, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
امام جمعه کرمانشاه گفت: دعوت به جهاد تبیین یکی از مهم ترین الزامات تحقق بیانیه‌ گام دوم انقلاب و رسیدن به توصیه های رهبر معظم انقلاب است.