به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایوب کرد در گفت وگو با عصرهامون بیان کرد: ۲۸ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در سیستان و بلوچستان برای پذیرایی از مسافران نوروزی آماده ارائه خدمت شدند.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
وی افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده برای انجام سفرهای نوروزی تلاش داریم با ارائه بهترین خدمات میزبان شایسته برای مسافران نوروزی باشیم. برای ارتقای سطح خدمات رسانی به کاربران جادهای نظارت ویژهای بر عملکرد مجتمع ها انجام می شود.
این مقام مسئول یادآور شد: ارائه خدمات متمرکز و مناسب،کاهش اتلاف وقت و فراهم کردن آسایش بیشتر رانندگان و مسافران، جلوگیری از پراکندگی واحد های خدماتی در طول جاده ها و تمرکز آن ها در یک مکان، دسترسی سریع رانندگان و مسافران به خدمات مورد نیاز، کاهش میزان تصادفات جاده ای و افزایش ضریب ایمنی تردد در جاده ها، ایجاد بستر مناسب جهت اشتغالزایی و فراهم سازی امکانات مناسب در جهت گسترش فرهنگ اقامه نماز از جمله اهداف مهم در راه اندازی مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی است.
وی یادآور شد: همکاران ما بازدیدهایی از وضعیت نمازخانه، رستوران، سرویس های بهداشتی، فروشگاه، فضاسازی مناسب، نظافت عمومی مجتمع ها و رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در راستای جلوگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا داشتند تا مسافران با خیال آسوده از خدمات آنها بهره مند شوند.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ادامه داد: نظر به اهمیت عملکرد مجتمع های رفاهی بین راهی کارگروه ویژه ای از دستگاههای نظارتی نظیر اماکن، تعزیرات، استاندارد، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، ستاد اقامه نماز و دانشگاه علوم پزشکی از ۱۵اسفند ماه با مشارکت این اداره کل تشکیل شده و اقدامات نظارتی خود را آغاز کرده اند، که این نظارت ها تا پایان طرح نوروزی به صورت روزانه صورت می گیرد.
کرد خاطر نشان کرد: سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۰۷۰ و ۳۰۰۰۱۴۱ جهت دریافت نقطه نظرات، پیشنهادات و شکایت مسافران در مجامع های خدماتی رفاهی پیش بینی شده است.
انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]