اردوگاه‌های راهیان نور ایلام جهت رعایت پروتکل های بهداشتی تا سقف 70درصد ظرفیت پذیزش دارند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ یاسمی مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: در بحث ستاد سفر رئیس‌جمهور و ستاد ملی مقابله با کرونا، دو دز واکسن ملاک بوده و برای راهیان نور همین قاعده برقرار است.

وی افزود: اتوبوس‌های حامل کاروان راهیان نور و همچنین اردوگاه‌ها هفتاد درصد ظرفیت را باید پذیزش کنند تا فاصله اجتماعی بین زائران رعایت شود.

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور بیان کرد: در بحث اعزام دسته جمعی که تمرکز بر حوزه جنوب بوده سه دز واکسن مد نظر قرارگاه راهیان نور و با تمرکز بر اعزام دانشجویان صورت گرفته است.

یاسمی گفت: اردوهای اعزامی به حوزه جنوب از پنجم اسفنده ماه در کل کشور شروع شده و استان ایلام اولین گروه اعزامی خود را دوازدهم اسفند و آخرین اعزام راهیان نور دانشجویی ۲۳ اسفند ماه یعنی دیروز روانه کرده است.

وی افزود: حضور کاروان‌های راهیان نور در مناطق آبی و زرد با حفظ رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بلا مانع است.

یاسمی بیان کرد: برای خانواده‌هایی که خواهان بازدید از این مناطق هستند میتوانند از طریق سامانه ره نور ثبت نام کرده و برای اسکان و تغذیه این خانوارها به صورت متمرکز در قرارگاه شهید فخری زاده با مسئولیت انصاری در استان خوزستان انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/ مصطفی قهرمانی

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام تزریق حداقل دو دز واکسن کرونا شرط ثبت نام در گروه‌های راهیان نور است.