راه‌اندازی سامانه مدیریت اسکان مسافران نوروزی در یزد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد آخوندی مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با بیان اینکه سامانه پاسخگوی میراث فرهنگی برای اولین بار در کشور راه‌اندازی شد اظهار کرد: یکی از مهمترین دغدغه های مردم مسئله اسکان است که از طریق تلفن پاسخگو می توانیم این دغدغه را با راهنمایی به موقع برطرف کنیم. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  یزدرسا,

وی با بیان اینکه راهنمایی در خصوص تمام مسائل جزو برنامه‌های ما است، تصریح کرد: بانک اطلاعاتی شماره‌های کشیک های استاد در تمام زمینه ها از طریق این تلفن پاسخگویی به مردم اطلاع‌رسانی خواهد شد. 

,

این مسئول با بیان اینکه پنج نیروی پاسخگویی به صورت شبانه روزی آماره خدمات رسانی هستند گفت تلفن با شماره تماس ٣٣٥٢١ بسیاری از دغدغه‌های مشترک ما و مردم را برطرف می‌کند. 

,

وی با بیان اینکه مسئله ساماندهی اسکان های غیر مجاز نیز تا حدودی از طریق پاسخگویی به موقع به مخاطبان برای مسئله اسکان برطرف خواهد شد، گفت: با همراهی گردشگران می توانیم جلوی بسیاری از سوء استفاده ها از گردشگران را بگیریم. 

,

آخوندی با تاکید بر اینکه یکی از مهمترین برنامه‌های اداره کل میراث فرهنگی یزد در نوروز با توجه به رضایت گردشگران و شکایات آنها تصریح کرد: در خصوص این مسئله نیز سامانه هایی در دست طراحی و با اهتمام شهرداری به این مسئله نیز توجه خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
احمد آخوندی از راه اندازی تلفن پاسخگوی میراث یزد با شماره ٠٣٥٣٣٥٢١ خبر داد و گفت: راه اندازی این سامانه برای اولین بار در کشور بسیاری از مشکلات را برطرف خواهد کرد.