شهرداری مریوان بدلیل تغییر کاربری غیر مجاز به جزای نقدی محکوم شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زریوار خبر، فرزاد حیدری معاون حقوقی شهرداری مریوان با اشاره به معضل بزرگ ساخت و ساز غیر مجاز در شهر مریوان گفت: یکی از راههای مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز و تغییر کابری اراضی ملی، حل این مسئله بصورت ریشه ای است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زریوار خبر،,
حیدری با بیان اینکه شهرداری بدنبال حل اصولی ساخت و ساز غیر مجاز است تأکید کرد: بدون همکاری صادقانه دستگاههای اجرای روند ساخت و ساز های غیر مجاز در مریوان متوقف نمی شود. وی در ادامه گفت:  در پرونده ای در سال 86 به دلیل تخلف مسئولین وقت شهرداری و تخریب اسکلت غیرمجاز و تغییر کاربری غیر مجاز به فضای سبز در محله ای در سه راهی ترمینال قدیم، دادگاه شهرداری شهر مریوان را محکوم به پرداخت جزای نقدی کرده است.
,
 
,
حیدری با بیان اینکه حکم دادگاه هنوز قطعی نشده است و شهرداری درخواست تجدید نظر داده است ادامه داد: با توجه به تخلف مطمئن هستیم که باید شهرداری 13 میلیون تومان جزای نقدی را به شاکی پرونده عبدالله محمدی پرداخت کند.
,
 
,
انتهای پیام/پ
]
معاون حقوق شهرداری مریوان با اشاره به اینکه هنوز حکم دادگاه به دلیل درخواست تجدید نظر قطعی نشده است گفت: شهرداری در سالهای گذشته بدلیل تخریب اسکلت غیرمجاز و تغییر کاربری غیر مجاز به فضای سبز به جزای نقدی محکوم شده است.