حضور حدود 50 هزار زائر راهیان نور از 25 استان در مراسم سالگرد عملیات بازی دراز حضور پیدا کردند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار ریحانی فرمانده سپاه استان کرمانشاه در ابتدای مراسم سالگرد عملیات بازی دراز در شهرستان سرپل ذهاب ضمن درود بر روح پرفتوح امام راحل(ره) و شهدای انقلاب و شهدای دوران دفاع مقدس و خوش آمدگویی به زائرین شهدای بازی دراز در شهرستان سرپلذهاب گفت: امروز صبح جمعه همزمان با ایام سالروز عملیات غرورآفرین آزادسازی بازی دراز با رمز(یا زهرا)جمعی از مردم، بسیجیان و کاروان‌های راهیان نور،  خانواده های محترم شهدا،جانبازان صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز را آغاز کردند.

وی بیان کرد: برای این همایش بزرگ زائرینی بالغ بر ۲۵ استان از سراسر کشور و قریب به ۵۰ هزار نفر جمعیت به شهرستان سرپلذهاب برای بیعت مجدد با آرمان‌های امام و مقام معظم رهبری و راه شهیدان حضور عظیمی یافتند.

وی اشاره کرد،: مسئولین لشکری وکشوری با زحمت های بسیاری بعد دوسال از گذشت کرونا، این اجتماع بزرگ فرهنگی در کشور را آفریدند، لذا تا زمانی که بر اساس این اصول،فرهنگ و اعتقادات،بودیم،هستیم و خواهیم بود آهنگ حرکت این نظام‌در همه ابعاد سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،با شدت پرسرعت تری ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
]
سردار ریحانی گفت: برای همایش بزرگ بازی دراز، زائرینی بالغ بر ۲۵ استان از سراسر کشور و قریب به ۵۰ هزار نفر جمعیت به شهرستان سرپلذهاب برای بیعت مجدد با آرمان‌های امام و مقام معظم رهبری و راه شهیدان حضور عظیمی یافتند.