هلال احمر نماد خدمت رسانی به مردم
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، آیت الله محمدرضا ناصری صبح امروز در دیدار با جمعی از مسئولان و کارکنان هلال احمر استان یزد به مناسبت هفته هلال احمر و یکصدمین سالگرد فعالیت های بشر دوستانه این سازمان در ایران با بیان اینکه اساس و بنیان هلال احمر خیر و خوبی است، اظهار داشت: تشکیل و وجود گروهی که آمادگی و امکان خدمت به مردم را در شرایط سخت داشته باشد، با توجه به آیه «و تعاونوا علی البر و التقوا»، امری بسیار ستودنی و واجب است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی با بیان اینکه کمک و یاری رساندن به مردم در سیره اهل بیت علیه السلام است، افزود: با توجه به احادیث و آیات موجود، هرانسانی دست نیازمند و مظلومی را بگیرد مقرب درگاه خداوند است و عمده و بزرگترین هدف انسان این است که خداوند از او راضی باشد، پس این نکته بسیار حائز اهمیت است که رسیدن به درجه رضوان الله با دستگیری از مردم صورت می‌گیرد.

,

امام جمعه یزد با اشاره به سیره اهل بیت و اهتمام و کوشش آنها در یاری رساندن به مردم بیان کرد: کمک به بنده های خدا و رفعت و مهربانی نسبت به آنها باعث برکات زیادی می شود زیرا رضایت خدا نسبت به هر چیزی بالاتر است و این رضایت باعث سعادتمندی، توفیق، طول عمر و ذخیره آخرت انسان می‌شود.

,

ناصری عنوان کرد: تمام فعالیت‌های هلال احمر ذخیره آخرت است و خدا همواره پشتیبان و یاری رسان شماست زیرا کارکنان این سازمان آیه مذکور را سرلوحه عملکرد خود قرار دادند.

,

وی همچنین با اشاره به اهمیت احساس مسئولیت در برابر مردم و بندگان خدا، از مسئولان و کارکنان این سازمان خواست: اهتمام و کوشش در امر یاری رسانی به مردم و توجه بیشتر به بحث احساس مسئولیت نسبت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهید و احساس سستی و خستگی را با یادآوری این نکته که اجر کار شما نزد خدا عظیم و محفوظ است را به حلاوت و شیرینی تبدیل کنید.

,

امام جمعه یزد بیان کرد: کارکنان و داوطلبان هلال احمر به شغل و فعالیت خود به عنوان یک هدیه الهی نگاه کنند زیرا برای کمک به همنوع باید نگاه ویژه خداوند متعال شامل حال انسان باشد و بی توفیق کسی است که خداوند فرصت خدمت رسانی به مردم را از او بگیرد.

,

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در این دیدار با نیروهای هلال احمر در پایگاه های مختلف از طریق بی‌سیم ارتباط برقرار کرد و این هفته را به آنها تبریک گفت.

,

انتهای پیام/خ

]
آیت الله ناصری امام جمعه یزد ضمن تبریک هفته هلال احمر گفت: نجات انسان‌ها امری الهی است و هلال احمر در طول یکصد سال گذشته با حضور خود در تمام لحظات سخت و جانکاه در کنار مردم به درستی واژه انسانیت را معنا کرد.