گازرسانی به صنایع خراسان شمالی با ظرفیت ۲۰ هزار مترمکعب در سال جاری
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن رضا میربلوکی، مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار داشت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته در سال جاری، با هدف حرکت همسو در جهت شعار سال "تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین" نصب چهار هزار علمک با 9 هزار مشترک جدید شهری و روستایی ضمن توسعه شبکه گاز ویژه مناطق روستایی در دستور کار قرار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک ,

 

,

وی با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۱ گازرسانی به صنایع استان با ظرفیت ۲۰ هزار مترمکعب در ساعت، در دست اقدام است، ادامه داد: گفتنی است که با این برنامه، استمرار تولید و افزایش اشتغال صنایع استان در جهت زمینه سازی برای شکل گیری کارگاه ها و صنایع تبدیلی مبتنی بر دانش را در استان شاهد خواهیم بود.

,

 

,

مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی اضافه کرد: همچنین در راستای ادامه ی حمایت از پایان نامه و پروژه های دانشگاهی، شرکت گاز استان آماده پذیرش و حمایت ایده های پژوهشگران استان و کشور است.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: با حمایت این شرکت و مشارکت دانشگاه بجنورد، طراحی و ساخت دستگاه اندازه گیری نشتی گاز طبیعی بر حسب دبی جرمی انجام شده است که با توجه به تست های انجام گرفته عملکرد بهتری نسبت به نمونه خارجی داشته و ضمن جلوگیری از خروج ارز از کشور، نقش بسزایی در مطالعات انتشار کربن خواهد داشت.

,

 

,

این مقام مسئول در پایان افزود: حمایت از پروژه استفاده از "پروب آلتراسونیک" در مخزن گرمکن های موجود، جهت بهینه سازی عملکرد آنها و افزایش راندمان گرمکن و پروژه امکان سنجی فنی-اقتصادی و طراحی یک کمپرسور موبایل با هدف بازیابی گازهای اتلافی درخطوط توزیع گاز طبیعی نیز در حال انجام است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
حسن رضا میربلوکی گفت: در سال جاری گازرسانی به صنایع استان با ظرفیت ۲۰ هزار مترمکعب در ساعت، با هدف استمرار تولید و افزایش اشتغال صنایع استان در دست اقدام است.