۲.۵ میلیارد ریال کالای اساسی در انبار احتکار شده کاشمر کشف شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ حسین احمدی، فرمانده انتظامی کاشمر در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار داشت: عملیات گسترده مقابله جدی و قاطعانه با محتکران سودجو و پیشگیری از احتکار کالا در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی و تیم‌های پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی همچنین ادامه داد: در پی کسب خبری مبنی بر این که مقادیر قابل توجهی ماکارونی در سه انبار در شهرستان توسط افرادی سودجو احتکار شده، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت. 

,

فرمانده انتظامی کاشمر با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی پس از اطمینان از صحت گزارش‌های دریافتی و هماهنگی با مقام قضائی و با همکاری پرسنل جهاد کشاورزی شهرستان وارد عمل شدند، خاطرنشان کرد: پس از بررسی های انجام شده، محل های مورد نظر شناسایی و در بازرسی از این انبارها ۲۵۶ کارتن ماکارونی و ۱۰ کیسه آرد احتکارشده کشف شد.

,

وی با  تاکید بر اینکه کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را ۲۱۸ میلیون تومان برآورد کرده اند، تصریح کرد: در این زمینه 3 متهم به مراجع قضائی معرفی شدند.

,

احمدی با اشاره به عزم جدی پلیس برای مبارزه با احتکارکنندگان، اذعان کرد: همشهریان عزیز در صورت اطلاع از احتکار هر نوع کالا بلافاصله موضوع را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

,

انتهای پیام/

]
احمدی از کشف کالای احتکاری در کاشمر خبر داد و گفت: ۲۵۶ کارتن ماکارونی و ۱۰ کیسه آرد احتکاری به ارزش ۲۱۸ میلیون تومان در شهرستان کاشمر کشف شد.