تخلیه نگله ۵۷۴ تنی وارداتی در بندر شهید رجایی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منصور خرمشکوه معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار  هرمز در خصوص تخلیه یک نگله سنگین (نگله واحد شمارش کالا) در بندر شهید رجایی اظهار داشت: این نگله سنگین وارداتی با وزن ۵۷۴ تن با رعایت تمام الزامات ایمنی و شیوه نامه‌های محموله‎های باربرداری ترافیکی از کشتی تخلیه و به یکی از محوطه‌های منطقه وی‍ژه اقتصادی بندر شهید رجایی منتقل شد.

وی در خصوص مشخصات این نگله سنگین وارداتی ادامه داد: این محموله دارای ۳۵ متر طول، ۵٫۶۰ متر عرض و ۵٫۹۵ متر ارتفاع با وزنی معادل ۵۷۴ تن می‌باشد.

با اشاره به مراحل عملیات جابه‌جایی این محموله گفت: تخلیه این محموله ترافیکی به روش “باربرداری مرکب” و توسط دو دستگاه جرثقیل ۱۲۰۰ تنی و ۴۵۰ تنی فوق سنگین انجام گرفته است.

به گفته خرمشکوه، برای تخلیه و انتقال این محموله از روی کشتی به کشنده از توان ۳۰ نفر نیروی انسانی در مدت زمان شش ساعت استفاده و به صورت استاندارد و کاملا ایمن به محوطه‌های بندری انتقال یافت.

وی خاطرنشان کرد: این محموله‌ پروژه‌ای که به عنوان کالاهای سرمایه‌ای قلمداد می‌شود، پس از انجام مراحل تشریفات بندری و گمرکی به مقصد مورد نظر منتقل می شود .

شایان ذکر است؛ فروردین امسال نیز یک نگله سنگین وارداتی با وزن ۴۳۷ تن با رعایت تمام شیوه نامه‌های محموله‌های بار‌برداری ترافیکی در مدت زمان هشت ساعت تخلیه و در یکی از محوطه‎های منطقه وی‍ژه اقتصادی بندر‌شهید رجایی مستقر شد ‌.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
خرمشکوه از تخلیه یک نگله سنگین با وزن مجموع ۵۷۴ تن در منطقه وی‍ژه اقتصادی بندر شهید رجایی خبر داد و گفت: این محموله دارای ۳۵ متر طول، ۵٫۶۰ متر عرض و ۵٫۹۵ متر ارتفاع با وزنی معادل ۵۷۴ تن می‌باشد.