بافت ۲۸۰ تخته فرش برای کمک به توسعه عتبات در خراسان جنوبی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، موسی جوینده امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: سال گذشته در کارگاه های فرش بافی برای کمک به عتبات در استان ۲۸۰ تخته فرش به ارزش ۲ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان تولید شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی گفت: با وجود کرونا از نظر کمی و کیفی اتفاق بسیار خوبی برای بازسازی عتبات عالیات افتاد به طوری که سرانه پنج هزار تومان کشوری در خراسان جنوبی با کمک‌های مردم به ۹ هزار تومان افزایش یافت.

,

جوینده در پایان خاطرنشان کرد: مردم خراسان جنوبی با آغاز قرن جدید املاک بزرگی را به نیت کمک به عتبات وقف کرده‌اند که بزرگترین آن وقف چهار هکتار زمین با ۱۲ ساعت آب چاه و ۲ هزار درخت پسته برای بازسازی بقیع بود که به دلیل امکان پذیر نبودن این نیت با واقف صحبت شد که تا زمان فراهم شدن شرایط درآمد آن صرف عتبات شود.

,

وی افزود: هیچ پروژه‌ای در عتبات عالیات به علت شیوع کرونا تعطیل نشده است و اقدامات بازسازی اماکن مقدسه همچنان در حال انجام است.

,

انتهای پیام/

]
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی گفت: سال گذشته ۲۸۰ تخته فرش برای کمک به بازسازی و توسعه عتبات به ارزش ۲ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان در این استان بافته شد.