واحدهای تولیدی استان‌های کم‌برخوردار از ارز ۴۲۰۰ تومانی بی بهره بودند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین پیرموذن رئیس اتاق بازرگانی اردبیل در گفتگو با سبلان ما ، به جراحی اقتصاد ایران اشاره کرد و گفت: واحدهای تولیدی استان اردبیل و بسیاری از استان‌های کم‌برخوردار از ارز ۴۲۰۰ تومانی اصلا بهره‌مند نمی‌شدند و شاید فقط یک یا دو واحد می‌توانستند از این ارز استفاده کنند، در نتیجه سود ارز ترجیحی تنها به جیب رانت‌خواران بزرگ وارد می‌شد.  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما, سبلان ما,

وی به تبلیغات منفی رسانه های دشمنان در اینخصوص اشاره کرد و گفت: فرصت طلبی دشمنان  زبانزد است و آنها از هر موقعیتی برای وارونه نشان دادن حقایق و سیاه نمایی ها استفاده می کنند بنابراین امروز ملت ما فریب دشمنان را نمی خورد و به خوبی می داند که دولتمردان به دنبال تامین منافع ملت هستند.

,

پیرموذن به هدفمندی یارانه ها اشاره کرد و گفت: امروز یارانه به صورت هدفمند و مستقیم به جیب مردم می‌رود و رانت‌خواری‌های ارز ۴۲۰۰ تومانی حذف می‌شود.

,

وی به بخش خصوصی و ارز ترجیحی نیز اشاره کرد و گفت: تامین مواد اولیه واحدهای تولیدی درخواست مهم تولید کنندگان بخش خصوصی است تا با تداوم فعالیت در این میدان مهم سرافراز باشند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
رئیس اتاق بازرگانی اردبیل به جراحی اقتصاد ایران اشاره کرد و گفت: واحدهای تولیدی استان اردبیل و بسیاری از استان‌های کم‌برخوردار از ارز ۴۲۰۰ تومانی اصلا بهره‌مند نمی‌شدند و شاید فقط یک یا دو واحد می‌توانستند از این ارز استفاده کنند، در نتیجه سود ارز ترجیحی تنها به جیب رانت‌خواران بزرگ وارد می‌شد.