دهک‌های یک تا ۳ در زنجان تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یعقوب شیویاری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: مشمولین دهک‌های یک تا ۳ فاقد هرگونه پوشش بیمه‌ای در استان زنجان تا پایان سال ۱۴۰۱ به‌صورت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی افزود از ابتدای شروع طرح تاکنون برای بیش از 30 هزار و 600 نفر افراد دهک‌های یک تا 3 فاقد پوشش بیمه در استان زنجان با اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سامانه‌های بیمه‌گری سازمان بیمه سلامت، ثبت و به‌صورت رایگان تحت پوشش قرار گرفته‌اند.

,

شیویاری خاطرنشان کرد: سایر افراد فاقد بیمه درمان که در دهک‌های ۴ تا ۱۰ قرار می‌گیرند با پرداخت حق بیمه مربوطه و بر اساس قانون ارزیابی وسع با استعلام از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

,

مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان با اعلام فراخوان از افراد فاقد هرگونه پوشش بیمه درمانی گفت: این دسته از افراد با مراجعه به دفاتر پیشخوان طرف قرارداد در سطح استان و یا از طریق سامانه غیرحضوری (شهروندی) این سازمان نسبت به تکمیل فرم درخواست و با ارائه مدارک لازم از مزایای این بیمه‌نامه در مواقع نیاز بهره‌مند شوند.

,

وی یادآور شد: این افراد به تدریج با انتساب به پزشکان خانواده و با رعایت نظام ارجاع از طریق ارجاع به مراکز دولتیِ دانشگاهی، خدمات تخصصی مورد نیاز خود را دریافت خواهند کرد.

,

انتهای پیام/

]
مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان با بیان اینکه با شروع طرح پوشش همگانی بیمه سلامت در کشور، افراد فاقد بیمه درمان در دهک‌های یک تا ۳ در استان زنجان به‌صورت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند گفت: بیش از ۳۰ هزار‌و ۶۰۰ نفر از دهک‌های پایین در زنجان تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند.