ایجاد جذابیت سرمایه گذاری در بخش کشاورزی با بازار سرمایه
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، قرارگاه تأمین مالی و سرمایه گذاری کشاورزی صبح امروز به ریاست سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی و با حضور معاونین وزارتخانه، رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار و مدیر کل دفتر آینده پژوهی و مدل سازی معاونت امور اقتصادی وزارت امور اقتصاد و دارایی در سالن جلسات وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سیدجواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در این قرارگاه با تاکید بر اینکه نیازمند تغییر رویکرد در سرمایه گذاری بخش کشاورزی هستیم، اظهار کرد: به دنبال آن هستیم که سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و دولتی در بخش کشاورزی در سال ۱۴۰۱ افزایش قابل توجهی داشته باشد.

,

وی اشاره به نگاه متفاوت دنیا به حوزه غذا، تصریح کرد: سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی به خوبی انجام نشده و نیازمند تحولات چشمگیری در این زمینه هستیم.

,

به گفته وزیر جهاد کشاورزی، سرمایه گذاری در بخش کشاورزی باید به اندازه سهم این بخش در تولید ناخالص داخلی کشور باشد.

,

ساداتی‌نژاد در پایان گفت: علاوه بر مدل‌های رایج تأمین مالی در کشور باید به سمت شیوه‌های نوین تأمین مالی حرکت کنیم. در همین راستا، بازار سرمایه می‌تواند ابزاری مناسبی برای افزایش سرمایه گذاری و تأمین مالی در بخش کشاورزی باشد.

انتهای پیام/
 

,
,
,
]
وزیر جهاد کشاورزی گفت: علاوه بر مدل های رایج تامین مالی در کشور باید به سمت شیوه های نوین تامین مالی حرکت کنیم.