اجرای ۳۴۵ طرح آبرسانی روستایی با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان در استان کرمانشاه
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرزاد دوستوندی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، به برنامه آبرسانی بسیج سازندگی به ۳۴۵ روستا در استان کرمانشاه طی ۳۰ ماه اشاره کرد و بیان داشت: بر این اساس قراردادی توسط قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) با وزارت نیرو منعقد شده است‌.

دوستوندی خاطر نشان کرد: از این میزان، آبرسانی به ۱۳۲ روستا توسط بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه و ۱۸۲ روستا توسط قرارگاه نجف اشرف صورت می گیرد.

وی خاطر نشان‌کرد: برای این ۳۴۵ پروژه آبرسانی اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

دوستوندی با بیان اینکه حدود ۲ ماه پیش پروژه آبرسانی به مجتمع امام علی از توابع هلشی را استارت زدیم، گفت: پس از اجرای عملیات آبرسانی در مجتمع امام علی(ع)  بالغ بر ۲۱ روستا از نعمت آب برخودار خواهند شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: آبرسانی به ۵ روستای قلعه سلیمان خان و ۱۸ روستای هفت آشیان نیز در حاد حاضر در دست اقدام است که به زودی کار آن به پایان خواهد رسید.

وی همچنین گفت: عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع آوای سنقر، تراب اسلام آبادغرب و روستاهای صحنه را را در دستور کار داریم که در هفته های آتی عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.

دوستوندی از احداث مخزن، احداث ایستگاه پمپاژ، خط انتقال گالوانیزه و پلی اتیلن به عنوان دیگر پروژه های در دست اقدام‌ بسیج سازندگی نام برد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
فرزاد دوستوندی گفت: برای ۳۴۵ پروژه آبرسانی در سطح روستاهای استان کرمانشاه اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.