حذف ارز ترجیحی راهکار مقابله با قاچاق کالا است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اردشیر حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهارداشت: دولت سیزدهم به‌منظور اصلاح سیاست‌ها در راستای یارانه کالاهای اساسی اقداماتی انجام داده که هدف اصلی آن حل مشکلات پیش‌آمده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: طی چند روز گذشته با مشاهده اخبار و شایعه‌های ایجادشده برخی افراد سودجو که قصد سو استفاده از شرایط پیش‌آمده در جامعه را داشته برای جلوگیری از آن از تمام دستگاه‌های اجرایی و بازرسان تمام ادارات استفاده کرده و نظارت‌ها را بر بازار و کالاهای اساسی مردم بیشتر کردیم.

,

دادستان عمومی و انقلاب چگنی عنوان کرد: افزایش قیمت‌ها در بازار تنها شامل چند قلم کالا بوده و با مشاهده افزایش قیمت در مورد کالاهایی مانند نان، بنزین و دارو برخورد قانونی می‌شود.

,

وی با اشاره به اینکه افراد سودجو به دنبال افزایش قیمت سایر کالاها هستند، تصریح کرد: در صورت شناسایی برخورد شده و افرادی که قصد سو استفاده از فضای موجود را نیز داشته باشند بازرسان واحد متخلف را جریمه و واحدهای مربوطه را پلمب می‌کنند.

,

حسینی بیان کرد: این طرح برای مردم بسیار سودمند است و طی این مسیر تنها نیازمند همراهی و همدلی مردم بوده تا به نتیجه نهایی خود برسد چراکه بسیاری از شبکه‌های نفوذی به دنبال سوءاستفاده از این طرح هستند و همچنین لازم به ذکر است که این طرح با کمترین حاشیه در چگنی در حال اجرا است.

,

دادستان عمومی و انقلاب چگنی بابیان اینکه حذف ارز ترجیحی راهکار مقابله با قاچاق کالا است، گفت: این ابتکار دولت باعث خواهد شد تا با کاهش و جلوگیری از قاچاق کالاهایی که از ارز ترجیحی بهره می‌بردند، یارانه به‌صورت مستقیم به دست مردم و سفره آن‌ها برسد که امری بسیار ارزشمند است.

,

وی با تأکید بر لزوم خنثی‌سازی عملیات مخرب رسانه‌های معاند، افزود: مردم ما باید هوشمندانه عمل کنند و تحت تأثیر فضای مجازی و رسانه‌های معاند قرار نگیرند که خوشبختانه در دوره چگنی همین‌گونه بوده و شاهد آرامش در این شهر هستیم.

,

حسینی ضمن تقدیر از نیروهای بسیج و سپاه، بیان کرد: در راستای آرام‌سازی و برقراری نظم و امنیت این نهاد و ارگان مردمی مانند همیشه پای‌کار هستند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
حسینی بابیان اینکه حذف ارز ترجیحی راهکار مقابله با قاچاق کالا است، گفت: این ابتکار دولت باعث خواهد شد تا با کاهش و جلوگیری از قاچاق کالاهایی که از ارز ترجیحی بهره می‌بردند، یارانه به‌صورت مستقیم به دست مردم و سفره آن‌ها برسد که امری بسیار ارزشمند است.