زنجان با ۶ گردان خط‌شکن در چهار مرحله عملیات بیت‌المقدس حضور داشت/ آمریکایی‌ها در ترور شهید حاج قاسم سلیمانی دست به یک جنایت تاریخی زدند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; سردار جهانبخش کرمی چهارشنبه شب در همایش سالانه بسیج حقوقدانان استان زنجان با گرامیداشت یاد و خاطره ۳۵۳۵ استان زنجان، اظهار کرد: این روزها روزهای آزادسازی خرمشهر است و حیف است که به عملیات بیت المقدس اشاره ای نشود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه در زمان جنگ تحمیلی جنگ جهانی در یک جغرافیای کوچک علیه جمهوری اسلامی برپا شده بود، ابراز کرد: این جنگ برای از بین بردن جمهوری اسلامی ایران و خاموش کردن صدای انقلاب بود.

,

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه ارتش بعثی عراق برای خود برنامه ریخته بود تا ۱۰ روزه و نهایت یک ماهه کار انقلاب را تمام کند، تصریح کرد: حمله حزب بعث عراق به جمهوری اسلامی ایران بعد از تایید و اعلام پشتیبانی از طرف آمریکا اتفاق افتاد.

,

وی با بیان اینکه جایگاه ولایت فقیه، باورهای دینی، روحیه جهادی و عاشورایی ملت ایران در امور نظامی برآورد نمی شد، عنوان کرد: اینها دست قدرت ما در دفاع مقدس بود.

,

سردار کرمی با اشاره به حمایت شرق و غرب از صدام، ادامه داد: جنایت های صدام در تاریخ بی‌سابقه است.

,

وی با بیان اینکه صدام اعلام کرده بود اگر ایرانی‌ها خرمشهر را بگیرند کلید بصره را تقدیم خواهم کرد، افزود: بیش از ۶۰ هزار نیروی ویژه ارتش صدام در منطقه عملیاتی بیت المقدس حضور داشتند.

,

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه آزادسازی خرمشهر مطالبه مردم از رزمندگان اسلام بود، خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) فرموده بودند خرمشهر باید آزاد شود و امروز در هر زمینه‌ای رهبر فرمان می دهند باید مثل خرمشهر عمل کرد.

,

وی با اشاره به دلایل پیروزی در عملیات بیت المقدس، ابراز کرد: روحیه جهادی و شهادت طلبی، روحیه ولایتمداری و وحدت ارتش و سپاه که دوش به دوش هم می‌جنگیدند و حضور مردم در صحنه جنگ در قالب نهاد مقدس بسیج منجر به پیروزی این عملیات شد.

,

سردار کرمی با بیان اینکه ۱۱۴ گردان بسیجی در عملیات بیت المقدس حضور داشتند، تصریح کرد: در هر جایی که مردم به صحنه می آیند پیروز میدان هستند.

,

وی با بیان اینکه بسیجیان و فرماندهان جوان سپاه و ارتش در عملیات بیت المقدس کاری کردند کارستان، عنوان کرد: در هر جایی که وحدت وجود داشته است و ارتش و سپاه در کنار هم بوده اند فتنه ها باطل شده اند.

,

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره حضور به استان زنجان در عملیات بیت المقدس، ادامه داد: 6 گردان خط‌شکن از زنجان در چهار مرحله از عملیات بیت‌المقدس حضور داشتند.

,

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها با ترور شهید حاج قاسم سلیمانی دچار یک جنایت تاریخی شدند، افزود: در طول چندین دهه به صورت مستقیم و غیرمستقیم آمریکایی‌ها در منطقه و جهان عامل بروز جنگ ها بودند.

,

سردار کرمی با بیان اینکه سردار سلیمانی چهل سال با تروریسم و جنایتکاران مبارزه کرده بود، ابراز کرد: ترور شهید سلیمانی یک جنایت بزرگ بود اگرچه این جنایت بی‌پاسخ نماند.

,

وی با اشاره به موشک باران عین الاسد توسط هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تصریح کرد: آمریکایی‌ها در این حمله موشکی جرات شلیک یک گلوله را نداشتند.

,

وی خطاب به بسیجیان عضو بسیج حقوقدانان استان زنجان، خاطرنشان کرد: شما مخاطب هفت محور اصلی بیانیه گام دوم به ویژه مبارزه با فساد هستید.

,

انتهای پیام/

]
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره حضور نیروهای خط شکن زنجان در عملیات بیت المقدس، گفت: 6 گردان خط‌شکن از زنجان در چهار مرحله از عملیات بیت المقدس حضور داشتند.