دعوت یک گروه جهادی از وریا غفوری برای محرومیت‌زدایی؛ نشان دهید که طرح مشکلات شعاری نیست
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وریا غفوری کاپیتان تیم استقلال بعد از پایان بازی تیمش با فولاد در خوزستان و مسجل شدن قهرمانی تیمش در مصاحبه پایان بازی مدعی شد که با توجه به مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم، در حال حاضر به فوتبال فکر نمی کند و فوتبال اولویت او نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در این مصاحبه گفت: «وقتی پای مشکلات مردم کشورم وسط می‌آید، نمی‌توانم نسبت به موضوعات اجتماعی ساکت بمانم» تا با این جمله معترضه نقد خود را نسبت به شرایط سخت اقتصادی و معیشتی مردم ابراز کند. مصاحبه های که بازتاب فراوانی داشت و هیاهوی فراوانی را موجب شد و برخی از جریانات نیز از مصاحبه کاپیتان استقلال به شدت استقبال کردند.

,

برخی از نهادهای مدنی نیز خواستار اقدام بیشتر و عملی تر این ستاره ورزشی بودند.

,

در همین راستا و برای پاسخ به مطالبات مردمی، گروه جهادی فلق در دعوتی رسمی از وریا غفوری، خواسته که با حضور در مناطق محروم سیستان و بلوچستان ضمن عمل به مسئولیت اجتماعی، به محرومیت‌زدایی بپردازد.

,

این گروه جهادی از کاپیتان استقلال درخواست کرده در راستای صحبتهای خود، اقدامی عملی و گامی کوچک در جهت حل مشکلات مردم بردارد.

,

در این دعوت‌نامه آمده: «درصورتی‌که بیان مشکلات توسط شما صرفا شعاری نمی‌باشد، در برنامه آینده این گروه جهادی حضور به عمل رسانید.»

,

, ,

انتهای پیام/

,

 

]
یک گروه جهادی از کاپیتان استقلال برای محرومیت‌زدایی در مناطق محروم دعوت کرد.