بر خورد قاطع با متخلفین از مقررات قیمتی کالاهای اساسی در دستور کار قرار دارد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام عزیزپور، رئیس دادگستری شهرستان فراهان در گفتگو با دیارآفتاب؛ گفت: مسئولین حوزه مدیریت بازار و صاحب‌نظران اقتصادی علما و اندیشمندان دینی با تبیین اهداف و مزیت اجرای طرح اصلاحات اقتصادی دولت راجع به حذف ارز ترجیحی زمینه ایجاد آرامش در جامعه را فراهم کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب، همه مسئولین باید دولت را در جریان مدیریت اصلاحات اقتصادی که در حال اجراست کمک کنند زیرا اجرای موفق این برنامه ، منافع کشور را در عرصه‌های ملی و فراملی تأمین می‌کند.

,

عزیز پور بیان کرد: مراقبت و نظارت مؤثر بر ثبات قیمت‌ها و جلوگیری از احتکار در مورد سایر کالاها و خدمات ضرورت دارد و نباید به بهانه واقعی سازی چند قلم کالای اساسی (آرد ، روغن ، مرغ ، تخم‌مرغ و نهاده‌های دامی) زمینه سوءاستفاده از شرایط موجود و افزایش قیمت توسط سودجویان ایجاد شود و بر خورد قاطع با متخلفین از مقررات قیمتی اقلام کالاهای اساسی از قبیل گران‌فروشی و احتکار، فروش غیرمجاز آرد از سوی نانوایی در دستور کار قرار دارد.

,

رئیس دادگستری فراهان تأکید کرد: پلیس فتا با رصد فضای مجازی با اتخاذ تدابیر پیشگیرانه و عندالاقتضا ، با کسب دستور قضایی اقدامات بازدارنده مؤثر در مدیریت هوشمند کانال‌های مجازی ، به عمل آورد.

,

وی خاطرنشان کرد: ایجاد اضطراب و تشویش روانی و اغتشاش و رفتارهای مغایر امنیت عمومی به‌هیچ‌عنوان پذیرفته نیست.

,

 

,

انتهای پیام/

]
عزیز پور گفت: بر خورد قاطع با متخلفین از مقررات قیمتی اقلام کالاهای اساسی از قبیل گران‌فروشی و احتکار، فروش غیرمجاز آرد از سوی نانوایی در دستور کار قرار دارد.