خبر کشف احتکار از منزل یکی از مدیران صمت خراسان شمالی کذب است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین حاجی بگلو، مدیرکل سازمان صنایع، معادن و تجارت خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک، مبنی بر خبر منتشر شده در رابطه با کشف کالاهای اساسی احتکار شده از منزل یکی از مدیران صمت شهرستان، توضیح داد: این خبر کذب است و این اتفاق هیچ ربطی به مدیران این سازمان پیدا نمی کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

وی ادامه داد: قضیه بر این اساس است که یکی از بستگان، نیروهای کادری سازمان صمت شهرستان مانه و سملقان، نسبت به نگه داری و فروش برنج قاچاق اقدام کرده است، که هیچ ارتباطی به این نیروی شهرستان ندارد.

,

حاجی بگلو اضافه کرد: پرونده این فرد در دادسرا تشکیل و در دست بررسی است.

,

این مقام مسئول با اطمینان به مردم استان اظهار داشت: این سازمان با تمام نیروها، تمام تلاششان بر این است که دست فرصت طلبان و دلالان را از بازار دور کند و قطعا انتشار این قبیل اخبار جز تخریب این مجموعه و برهم زدن جو بازار نخواهد بود.

,

وی گفت: بازرسان این سازمان، تمام تخلفات را به مراجع ذی الصلاح ابلاغ می کنند و در ایام آغاز طرح هدفمندی یارانه ها تاکنون بیش از 650 پرونده تخلف تشکیل و به تعزیرات حکومتی استان برای رسیدگی ارجاع داده شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
حسین حاجی بگلو در رابطه با خبر منتشر شده کشف کالاهای اساسی احتکار شده از منزل یکی از مدیران صمت شهرستان، گفت: این خبر کذب است و این اتفاق هیچ ربطی به مدیران این سازمان پیدا نمی کند.