آغاز حمایت‌ روانی از بازماندگان سانحه متروپل با فعالیت تیم‌های «سحر» هلال احمر
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بنابر اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، دکتر محمد گلفشان گفت: با توجه به وسعت حادثه تیم‌های «سحر» این سازمان در محل سانحه ساختمان متروپل مستقر شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
گلفشان تصریح کرد: در حال حاضر دو تیم تخصصی از اهواز در منطقه حضور دارد وظیفه این دو تیم فضاسازی مناسب برای حضور بازماندگان  است.
,
 
,
گلفشان در خصوص استقرار خانواده بازماندگان گفت: با توجه به اینکه سازه‌های اطراف ساختمان متروپل ناپایدار است به خانواده بازماندگان در نزدیک‌ترین منطقه به آواربرداری چادر اسکان داده شده تا از دور شاهد آواربرداری باشند.
,
 
,
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر افزود: انجام مداخلات روانشناسی و مشاوره با خانواده بازماندگان از مهم‌ترین اقدامات تیم‌های سحر است.
,
 
,
گلفشان تصریح کرد: در حال حاضر دو تیم ۱۴ نفره (مجموعا ۲۸ نفر) از اعضای تیم‌های سحر در منطقه و در کنار خانواده بازماندگان حضور دارند.
,
 
,
رئیس سازمان جوانان افزود: تیم‌های سحر استان‌های فارس، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، لرستان و کهگیلویه‌وبویراحمد جهت اعزام به استان خوزستان در حالت آماده‌باش قرار دارند تا در صورت نیاز به آبادان اعزام شوند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر از اعزام تیم‌های «سحر» (ساماندهی حمایت‌های روانی، اجتماعی و فرهنگی) این سازمان به محل حادثه متروپل آبادان خبر داد.