کاهش کیفیت محصولات غذایی در سایه بی‌توجهی مسئولان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، امروزه باتوجه به شرایط دشوار اقتصادی و به دلیل بی‌توجهی مسئولان نسبت به نظارت بر قیمت‌ها شاهد گرانی اقلام خوراکی هستیم که معیشت بسیاری از خانوار را تحت تاثیر خود قرار داده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وضعیت اقتصادی حاکم بر جامعه دردی است که هیچ مسئولی آن را نمی‌بیند و اهمیتی به آن نمی‌دهند و سوء مدیریت و ضعف نظارت از سوی آنان موجب کاهش کیفیت اقلام خوراکی از جمله لبنیات و … شده و گله‌مندی بیشتر شهروندان را به دنبال داشته است.

,

مخاطبان طی تماس با این پایگاه خبری اظهار می‌کنند که با توجه به گرانی‌های ادامه دار و ناتمام انتظار می‌رفت اجناسی با کیفیت در اختیار آنان قرار گیرد اما متأسفانه  قیمتی که بر روی کالاها درج شده با کیفیت آن هیچگونه تناسبی ندارد.

,

باتوجه به وضعیت پیش آمده مسئولین مربوطه همچنان شعار مردمی بودن سر می‌دهند و وعده‌هایی مبنی بر کنترل قیمت‌ها و افزایش کیفیت اجناس مطرح می‌کنند ولی با گذر از بازار و خرید یک ماست یا پنیر ساده بر کیفیت پایین و گرانی آن پی می‌بریم.

,

در پایان انتظار می‌رود متولیان امر با عمل به وعده‌های خود پاسخگوی گله‌مندی شهروندان بوده و راهکاری در جهت رفع مشکلات آنان ارائه دهند.

,

انتهای پیام/

]
کاهش کیفیت محصولات غذایی در ارومیه از جمله موضوعاتی است که طی روزهای اخیر و در پی افزایش قیمت کالاهای اساسی گله‌مندی شهروندان را بدنبال داشته و رسیدگی متولیان امر را می‌طلبد.