هنرمندی که هیچ گاه از مسیر نورانی همسر شهیدش جدا نماند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی کشور، محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی در پی درگذشت مرحومه مریم کاظم‌زاده پیام تسلیت داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

متن این پیام به شرح زیر است:

,

کُل نفسِ ذائقه الموت

,

ارتحال بانوی هنرمند مرحومه مریم کاظم زاده، عکاس جنگ و همسر شهید والامقام علی اصغر وصالی بار دیگر دل‌ها را روانه روزهای حماسه هشت سال دفاع‌مقدس در برابر کانون‌های استکباری جهان کرد.

,

در زمانه‌ عروج شهید پاسدار صیاد خدایی که بار دیگر کوچه‌پس کوچه‌های ایران را به حال و هوای مقاومت و ایثار گره زد، در روزگار فتح ظفرمندانه خرمشهر، عروج مرحومه کاظم‌زاده نیز دلها را روانه آن عاشقان گلگون‌کفن کرده است.

,

روح بلند مرحومه کاظم زاده که کتاب «عکاسان جنگ»‌اش در سپهر فرهنگ و هنر این سرزمین می‌درخشد بدون شک گنجینه‌ای است که برای نسل‌های آینده ایران و جهان و همه حقیقت‌طلبان جهان به یادگار باقی خواهد ماند.

,

مرحومه کاظم‌زاده هیچگاه از مسیر نورانی همسر شهیدش وصالی جدا نماند و حیات پربرکت خود را تا آخرین نفس به انقلاب و ارزش‌هایش گره زد و در خط ولی‌امر مسلمین باقی‌ماند.

,

فقدان وجود چنین بزرگانی برای جامعه هنری و دوستداران انقلاب جبران‌ناپذیر خواهد بود و چون داغی بر سینه آنها باقی خواهد ماند.

,

روح این بانوی آزاده با حضرت زینب کبری(س) محشور باشد و از خداوند متعال برای بازماندگان‌اش صبر جمیل طلب می‌کنم.محمد خزاعی / رئیس سازمان سینمایی و سمعی و بصری

انتهای پیام/

,
,
]
رییس سازمان سینمایی در پی درگذشت مریم کاظمی عکاس جنگ و همسر شهید علی اصغر وصالی پیام تسلیتی را منتشر کرد.