"جهاد تبیین" مهمترین راهکار خنثی‌کردن توطئه‌های دشمنان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج با اشاره به اینکه فتح خرمشهر یک حماسه ملی است در گفت‌وگو با صبح زاگرس گفت: اگر حضور ملت در صحنه جبهه‌های دفاع نبود، نه حماسه آن پیروزی و نه حماسه حضور مردم در جشن پس از پیروزی تحقق می‌یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

حجت‌الاسلام امرالله اندرزیان افزود ایثارگری‌ها و رشادت‌های شهدای گرانقدر و رزمندگان اسلام باید در فضای مجازی تشریح و تبیین شود چراکه نسل کنونی و جوانان امروزی نیازمند و تشنه جهاد تبیین هستند.

,

وی تصریح کرد:نقش رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، نماد مقاومت و همکاری برای ملت غیور ایران اسلامی است که توانستند با توانمندی‌ در مقابل زورگویان بایستند و برای همیشه آنها را به خاک ذلت بنشانند.

,

اندرزیان در ادامه به نقش روحانیت در دفاع مقدس و استمرار انقلاب اسلامی اشاره کرد و یاداور شد:دفاع مقدس ایینه تمام نمای ایثارگری ها و مقاومت ملت ایران است‌ و روحانیت در این میان با نثار ۴ هزار شهید هم پای دیگر رزمندگان از ایران اسلامی دفاع کردند.

,

وی ابراز کرد: در زمان شروع اپیدمی کرونا که فضای رعب آور و وحشتناکی حاکم بود که حتی بسیاری از پرسنل اداری و خدماتی جرئت حضور در بخش های کرونایی را نداشتند و اطلاعات دنیا بسیار کم بود که کار را برای ارائه خدمت سخت تر میکرد اما با وجود این موارد طلاب جهادی به عرصه آمده و با اقدامات جهادی خود در راستای خدمات رسانی به مردم به عنوان همراه بیمار، نیروی خدماتی،تهیه ماسک و ...، بسته های معیشتی و کمک های مومنانه حماسه ای مثال زدنی خلق کردند.

,

معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج در ادامه عنوان کرد: طلاب در زلزله ، سیل، اردوهای جهادی و یاری رساندن به همنوعان خود همیشه پیش قدم بودند و هستند.

,

وی خاطرنشان کرد:کهگیلویه وبویراحمد به لحاظ جمعیت بیشترین شهید روحانی را در ۸ سال دفاع مقدس تقدیم انقلاب و اسلام کرده است.

,

این استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: از میان جمعیت اندک روحانیت آن دوره استان ۳۴ شهید تقدیم انقلاب شده است و بیش از ۳۰ جانباز و ۲۷۰ رزمنده در جبهه حق علیه باطل جان فشانی کردند.

,

حجت الاسلام اندرزیان با اشاره به اینکه نسل جدید بدانند روحانیت بی‌تفاوت نبودند و همیشه آماج تیر زهرآگین دشمن بود روحانیت همواره جلودار ملت و پیشگام در همه صحنه‌ها اینکه، ابراز کرد: طلاب و روحانیون در کنار کار تبلیغی با پوشیدن لباس رزم و نثار خون خود درس عشق و ایثار را به مردم اموختند.

,

وی در بخش دیگر سخنان خود به جراحی اقتصادی دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: آیت‌الله رییسی این خطر را پذیرفت و این جراحی اقتصادی دولت بسیار مهم و ضروری بود و اگر به تاخیر می‌افتاد بسیار مضر بود.

,

اندرزیان افزود:یکی از اقداماتی که مستکبران در دشمنی با نظام جمهوری اسلامی پیاده می کنند آن است که نظام را ناکارآم نشان دهند و هر گونه اقدام اصلاحی را که منجر به پیشرفت کشور می شود ، از طریق رسانه های خود به عنوان کاری نادرست به مردم القا می کنند.

,

وی تصریح کرد: کسانی که در فضای مجازی و حقیقی در مقابل این اقدام انقلابی دولت ایستادند آیا میدانند در زمین چه کسانی بازی می کنند! ببینید دشمن از چه کسانی تعریف می کند و در مقابل چه کسانی می ایستند بعد صف آرایی کنید.

,

معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج افزود: در موضوع اصلاح ارز ترجیحی نیز دشمنان با به کار گرفتن رسانه های خود به دنبال ناکارآمدن نشان دادن نظام در رفع مشکلات و مسائل بویژه مسائل اقتصادی هستند در حالی که این اقدام گام مهمی برای شکوفایی اقتصادی و جلوگیری از فساد است.

,

وی عنوان کرد : رئیس جمهور و تیم اقتصادی دولت با پذیرش ریسک شدید و بالا و همکاری مردم با آزادسازی قیمت ها بهبود اقتصادی را ایجاد می کنند.

,

حجت الاسلام اندرزیان ریل‌گذاری دولت را کار درست و مهمی خواند و خاطر نشان کرد: از این طرح با جهاد تببین باید دفاع کرد چرا بعضی ها ساکت نشستند، منتظر چه هستند؟

,

وی ادامه داد: ما دشمنانی عنود، لجوج و کینه ورزی داریم و کیانی که انسانیت را اندازه یک روغن نباتی یا بسته ماکارونی فدا می کنند اگر در کربلا بودند بر امام حسین ع شمیشر می کشیدند و سر حضرت را بر نیزه می کردند.

,

حجت الاسلام اندرزیان با بیان اینکه خیلی از ما انقلابی ها خواب هستیم و دشمن با راه‌اندازی جنگ ترکیبی در ذهن های ما امده است و با جهاد تببین و کار زینبی باید جلوی سیاه نمایی ها دشمن را گرفت گفت: اینهایی که از پهلوی حمایت می کنند از جنایت ها، غارت بیت المال  از چه چیزی ان رژیم دفاع می کنند؟

,

معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج با اشاره به اینکه ما هرچه در استان کهگیلویه و بویراحمد از نظر علمی،فرهنگی، مذهبی، خدماتی و... داریم به برکت انقلاب اسلامی است از چه چیزی پهلوی حمایت می کنید؟

,

وی تصریح کرد: آمریکایی که بمب اتم می زند، با جنگ افروزی مردم مظلم را به خاک و خون می کشد،آب و دارو را تحریم می کند و ...‌ کجا جای دفاع دارد که از آن دفاع می کنید؟ چرا از عظمت شهدا و انقلاب دفاع نمی کنید!؟ شکم‌پرستان و شهوت‌پرستان چرا از بیگانگان حمایت می کنید!؟

,

او خواستار حفظ و دستاوردها و آرمان‌های شهدا شد و تصریح کرد: باید این ارزش‌ها برای نسل جوان تبیین شوند و روحانیت به خود افتخار می‌کند که جلودار ملت و پیشگام در همه صحنه‌های انقلاب است.

,

وی با تاکید بر جهاد تبیین، اضافه کرد: نباید نسبت به ارزش ها و دستاوردهای انقلاب بی تفاوت بود و باید در این راستا همه دستاوردها را تبیین کرد که این کار را باید هم در فضای حقیقی و هم در فضای مجازی انجام داد تا همه از دستاوردهای انقلاب مطلع شوند.

,

حجت الا سلام و المسلمین اندرزیان گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند امروز، میدان جنگ نرم است لذا اگر غفلت کنیم شرایط بدتر می‌شود؛ باید از جهاد تبیین و زحمت کشان این عرصه و منویات رهبر معظم انقلاب استفاده کنیم تا بر دشمن بتوانیم غلبه کنیم.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
حجت‌الاسلام اندرزیان با اشاره به اینکه دفاع مقدس آیینه تمام‌نمای ایثارگری‌ها و مقاومت ملت ایران است‌ گفت: «جهاد تبیین» مهمترین راهکار خنثی‌کردن توطئه‌های دشمنان