ساماندهی ورودی‌های ارومیه؛ همچنان چشم انتظار توجه مسئولان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، با توجه به اینکه فضای ورودی هر شهر بیانگر هویت آن محسوب می‌شود؛ لیکن امروزه با گسترش شهر و شهرنشینی و ارائه طرح های نامناسب شهری، ورودی شهر ارومیه، بدون هیچ گونه طراحی ویژه و مشخصی، رها شده‌‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

شهر ارومیه سه ورودی اصلی شامل ارومیه ـ سلماس، ارومیه ـ تبریز و ارومیه ـ مهاباد دارد که وضعیت هیچ یک از این ورودی‌ها از نظر بصری مناسب نبوده و محلی برای نگهداری احشام و فروش ضایعات تلقی می‌شود.

,

بنابر اظهارات مسئولان شهری در خصوص این مسئله جلسات متعددی را برگزار و طرح‌هایی جهت ساماندهی آن مطرح شده است اما تاکنون هیچ خروجی قابل توجهی از اجرای این طرح مشاهده نشده است.

,

با گذر از ورودی‌های این شهر، انباشت زباله‌ و نخاله‌های ساختمانی در کنار جاده توجه هر مخاطبی را به خود جلب می‌کند و به وضوح می‌توان به این موضوع پی برد که به واسطه عدم ارائه خدمات لازم از سوی ارگان‌های مربوطه شاهد گلایه‌های بسیاری از سوی ساکنین آن مناطق هستیم.

,

در پایان انتظار می‌رود متولیان امر نقطه پایانی برای وعده‌های خود تعیین نموده و ساماندهی لازم را به‌صورت موردی انجام دهند تا پیش‌بینی‌های انجام‌شده به سرانجام مطلوبی برسد.

,

انتهای پیام/

]
فضاهای ورودی کلانشهر ارومیه از جمله مکان‌های فراموش شده‌ای است که طی سال‌های اخیر با مشکلات و نابسامانی‌های بسیاری مواجه بوده و متاسفانه مسئولان مربوطه هیچ اقدامی جهت رسیدگی به این مشکل نکرده‌اند.