رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان مطرح کرد؛ ثبت ۶۰۰ تخلف توسط نانوایی‌ها در زنجان/ ۷۴۰۰ مورد بازرسی از نانوایی‌های استان زنجان انجام شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; روح‌الله حسنی در بخش خبری شبکه اشراق استان زنجان با اشاره به نصب کارتخوان‌های هوشمند در ۹۰ درصد نانوایی‌های استان زنجان، اظهار داشت: از یک هزارو ۶۰۰ نانوایی موجود در استان زنجان اکثرا به این دستگاه مجهز شده‌اند و در طول روز‌های آینده نیز بقیه نانوایی‌ها مجهز به کارتخوان جدید خواهند شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه کارتخوان‌های هوشمند جدید دارای دو ویژگی هستند، افزود: این دستگاه‌ها متصل به نرم‌افزار پردازش داده‌‌ها هستند که تعداد پخت نان، زمان شروع و پایان کار نانوایی در آن مشخص است، مهمترین ویژگی دستگاه‌ها این است که قیمت به صورت خودکار درج می‌شود و خریدار تنها تعداد نان را در دستگاه وارد می‌کند و این امر کمک کننده در امر نظارت نیز می‌باشد.

,

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه روزانه به تعداد بالایی نظارت از نانوایی‌های استان انجام می‌شود، گفت: از زمانی که طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها آغاز شده به تعداد ۷ هزارو ۴۰۰ مورد بازرسی از نانوایی‌ها انجام و ۶۰۰ مورد تخلف نیز به ثبت رسیده و پرونده به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

,

وی عنوان کرد: تخلفات شکل گرفته در نانوایی‌ها معمولا گران‌فروشی، کم‌فروشی، عدم پخت نان، مسائل بهداشتی و تعطیلی‌های غیرمجاز است که برای هر کدام بر اساس تخلف شکل گرفته مجازات پیش‌بینی شده است.

,

حسنی با تاکید بر اینکه قیمت نان افزایش نیافته است، گفت: اما برخی از نانوایی‌ها قیمت نان را بالا برده و بیشتر از قیمت مصوب تعیین شده از مردم هزینه دریافت می‌کنند.

,

وی با بیان اینکه با استفاده از تمام کارت‌های بانکی امکان خرید نان از دستگاه‌های هوشمند جدید هست، ابراز داشت: فعلا قیمت آرد برای نانوایان تغییر نکرده است اما بعد از نصب کارتخوان جدید در تمام نانوایی‌های استان قیمت آرد برای نانوا تغییر خواهد یافت و بر اساس تعداد نان فروش رفته یارانه آرد به حساب نانوا واریز خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: بعد از آغاز طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها در استان زنجان ۷ هزارو ۴۰۰ بازرسی از نانوایی‌ها انجام شده، ۶۰۰ پرونده تخلف ثبت و به تعزیرات ارسال شده است.