سخنان ترانه علیدوستی در جشنواره کن خیانت به ۸۵ میلیون ایرانی بود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رحیم نوروزی در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران‌نیوز با اشاره به اظهارات سخیف یک بازیگر در جشنواره کَن علیه حجاب اسلامی اظهار کرد: مگر این بازیگر نماینده مردم است که سرخود اظهارات خلاف واقع در جشنواره کَن انجام داده است و ملت ایران قطعاً صحبت‌های این بازیگر را نمی‌پسندند و نسبت دادن آن به مردم جفا و خیانت در حق ۸۵ میلیون ایرانی است

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران‌نیوز ,
وی اضافه کرد: بازیگری که در جشنواره کَن حضور یافته و علیه مقدسات اسلامی و مردم اظهارنظر می‌کند نظر شخصی خود را مطرح کرده، حال چرا این اظهارات را به مردم نسبت می‌دهد!
,
 
,
بازیگر نقش «آخناتون» در سریال یوسف پیامبر (ع) با بیان اینکه بازگری که به حواشی می‌پردازند از دایره مردم خارج است، عنوان کرد: بازیگر باید به اندازه تخصص و سوادی که دارد اظهارنظر کند نه آن چیزی که به او ربط پیدا نمی‌کند.
,
 
,
بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان بیان کرد: بازیگری که در حوزه غیرتخصصی صحبت می‌کند از چشم مردم خواهد افتاد، برعکس بازیگر باید در حوزه تخصصی خود به صورت کارشناسانه اظهارنظر کند و اطلاعاتی را به علاقه‌مندان حوزه بازیگری بدهد.
,
 
,
نوروزی یادآور شد: به‌عنوان مثال اظهارنظر در حوزه‌های دیپلماتیک، جامعه‌شناسی و ... نیاز به تخصص دارد و اهل فن باید در این باره بحث کنند نه بازیگری که تخصصی در این زمینه ندارد، بنابراین نباید دهان خود را باز کنیم و هر حرفی را بر زبان بیاوریم که دشمنان بهره‌برداری سیاسی کنند و آن را به مردم نسبت بدهند.
,
 
,
وی در ادامه توضیح داد: بنده هم در این زمینه مستثنی نیستم و در حیطه فعالیت خودم که بازیگری است مطالبی را مطرح می‌کنم نه آن چیزی که دشمن‌شاد کن باشد و با بیان آن مردم کشورم را رنجیده‌خاطر کنم.
,
 
,
بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان تأکید کرد: بازیگران که زیر ذره‌بین قرار دارند نباید هر حرفی را بر زبان بیاورند که دشمنان را جری کند و از این سخنان سوءاستفاده کنند.
,
 
,
نوروزی تشریح کرد: اینکه دم از مردمی بودن بزنیم و در داخل به قانون مملکت خود پایبند باشیم، اما به محض اینکه پا روی فرش قرمز جشنواره کَن گذاشتیم همه چیز را فراموش کنیم و علیه مردم و مملکت اظهارات خلاف واقع و سخیف به زبان بیاوریم در حقیقت به دشمنان گِرا داده‌ایم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
نوروزی در واکنش به اظهارات سخیف یک بازیگر در جشنواره کَن، این سخنان را خیانت به ۸۵ میلیون ایرانی عنوان کرد.