توزیع ۷۲۰ کیلو گرم گوشت گرم در میان نیازمندان دهاقانی توسط جمعیت هلال احمر
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داریوش بهرامی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دهاقان در گفت‌وگو با خبرنگار صاحب نیوز ضمن تبریک دهه کرامت اظهار داشت: به مناسبت دهه مبارک کرامت ۷۲۰ کیلوگرم گوشت گرم گوسفند به ارزش ۱ میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال در میان نیازمندان شهرستان دهاقان توزیع شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی  افزود: این اقدام توسط جمعیت هلال احمر شهرستان دهاقان و با مشارکت مؤسسه خیریه حضرت خدیجه(س) و گروه جهادی و مرکز نیکوکاری ترنم ظهور انجام شد.

,

 

,

بهرامی با اشاره به این‌که حمایت از زندگی انسان ها از اهداف جمعیت هلال احمر است گفت: توزیع بسته های معیشتی هم نوعی از خدمت رسانی در کنار امداد رسانی در حوادث و عملیات‌های امداد و نجات  است و در چارچوب تامین احترام انسان‌ها و حمایت از سلامت و زندگی افراد اجرا می شود.

,

 

,

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دهاقان در پایان با بیان این‌که توسعه برنامه‌های حمایتی همواره در مناسبت‌ها و ایام مختلف سال در محله‌ها و روستاهای کم برخوردار انجام می شود گفت : از خیرین محترم تقاضامندیم این جمعیت را در ارائه خدمات بیشتر یاری رسانند.

,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دهاقان گفت: به مناسبت دهه مبارک کرامت ۷۲۰ کیلوگرم گوشت گرم گوسفند به ارزش ۱ میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال در میان نیازمندان شهرستان دهاقان توزیع شد.