افراد متقاضی کار در صورت فراهم شدن اشتغال به کار گیری می شوند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید علی تفرشی معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان اداره استخدامی کشور در گفتگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: مراجعه کنندگان ما عموما کارکنان دولت هستند که مشکلات جذب دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
 
,
وی با اشاره به اینکه خانواده ایثارگرانی که می خواهند تبدیل وضعیت شوند ابهاماتی دارند که باید رفع شود تصریح کرد: افرادی نیز به ما مراجعه می کنند که متقاضی کار هستند که ما آن ها را متقائد می کنیم که از طریق آزمون استخدام عمومی باید اقدام کنند.
,
 
,
تفرشی ادامه داد: برخی نیز متقاضی کار به صورت شرکتی هستند که ما آن ها را به دستگاه های اجرایی معرفی می کنیم و در صورت اعلام نیاز و تخصیص اعتبار این افراد را به کارگیری می شوند.
,
 
,
وی اذعان داشت: افرادی که از روز گذشته به ما مراجعه می کنند دو دسته هستند یک دسته آن ها به صورت گروهی و تعدادی تک نفره بوده اند که آمار آن ها به ۶۰ نفر می رسد.
,
 
,
تفرشی با تاکید بر اینکه اگر دستگاه ها سهل انگاری کنند حتما پیگیر هستیم خاطرنشان کرد: ما به دنبال حل مشکلات و مطالبات قانونی مردم هستیم و در صورت نیاز به دستگاه های اجرایی برای به کارگیری نیرو دستورات لازم را می دهیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
سید علی تفرشی معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان اداره استخدامی کشور گفت: برخی از متقاضی کار به صورت شرکتی هستند که ما آن ها را به دستگاه های اجرایی معرفی می کنیم و در صورت اعلام نیاز و تخصیص اعتبار این افراد را به کارگیری می شوند.