بی‌توجهی به استعدادهای خاکی فوتبال تبریز/ قانلی گول را برگردانید
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرویس ورزشی تبریزبیدار همیشه زمین‌های مستطیلی فوتبال، چمن نیستند و گاهی از نوع خاک‌اند؛ زمین‌هایی که به معدن ناب فوتبال معروف‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تبریزبیدار,

وقتی صحبت از فوتبال می‌شود، به یاد ورزشگاه‌های بزرگ و مملو از تماشاگر می‌افتیم اما فوتبال تبریز در سال‌های نه چندان دور از محلات و زمین‌های خاکی جان گرفت و این زمین‌ها، محلی برای شکوفایی استعدادهای درخشان این رشته در تبریز بوده که به فوتبال ایران معرفی شدند.

,

میدان قدس که اهالی فوتبال تبریز با نام قانلی‌گول می‌شناسند، یکی از زمین‌های خاکی فوتبال محلات تبریز است.

,

هر کسی که از حد فاصل میدان ستارخان تا میدان آذربایجان را طی کرده باشد، بی‌شک این میدان خاکی فوتبال را دیده که زمانی محل بازی فوتبال جوانان منطقه بود.

,

راه‌اندازی مدارس فوتبال و افتتاح زمین‌هایی با چمن مصنوعی نیز سبب شد میدان قالی گول هم از رونق سابق افتاده و اکنون تبدیل به مخروبه ای برای جولان سگ های ولگرد شود.

,

این زمین خاکی را می توان برگی از تاریخ فوتبال محلات تبریز نام برد که یکی از محفل های پرورش آینده سازان فوتبال کشور محسوب می شود.

,

جوانان و اهالی منطقه از بلاتکلیفی قانلی گول گلایه مندند و بازدیدها و وعده های شهردار تبریز، اعضای شورای شهر و رئیس هیأت فوتبال استان را بی نتیجه عنوان می کنند و خواستار رونق دوباره این زمین تاریخ ساز هستند.

,

گفتنی است پیش تر شهرداری و هیات فوتبال وعده ایجاد چمن مصنوعی در این زمین خاکی را داده بود.

,

 

,

فیلم زیر را جوانان محل برای تبریزبیدار ارسال کرده اند که توجه مخاطبان را برای دیدن آن جلب می کنیم.

,

, ]
زمین خاکی قانلی گول را می توان برگی از تاریخ فوتبال محلات تبریز نام برد که یکی از محفل های پرورش آینده سازان فوتبال کشور محسوب می شود.