نمایشگاه تخصصی مبلمان در قزوین برگزار می‌شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد خورگامی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ اظهار کرد: امروزه با توجه به گسترش زندگی آپارتمان نشینی و گرایش مردم به استفاده از مبلمان منزل، این صنعت رشد فزاینده‌ای پیدا کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین؛,
 
,
وی افزود: با عنایت به علاقه مردم به این هنر و صنعت و ارتقاء سطح دانش وکیفی تولیدکنندگان و همچنین تقویت و رونق بازار داخلی، برگزاری این نمایشگاه در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.
 
,
,
این مسئول اعلام کرد: هجدهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان از تاریخ 30 خرداد لغایت 3 تیر ماه سال جاری به مدت 5 روز با مشارکت تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان مبلمان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین برگزار می‌گردد.
 
,
,
خورگامی یادآور شد: 45 مشارکت کننده، از استان‌های قزوین، تهران، البرز و یزد تولیدات و محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.
 
,
,
وی گفت: معرفی محصولات متنوع فعالان این حوزه، آشنایی مصرف‌کنندگان با توانمندی‌ های صنعت مبلمان، فراهم آوردن زمینه لازم به منظور انتقال تجربیات، ایجاد ارتباط تجاری و نیز توسعه کارآفرینی و اشتغال پایدار از جمله اهداف برگزاری این رویداد اقتصادی است.
 
,
,
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین در پایان گفت: هجدهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان در مدت برگزاری از ساعت 16 الی 22 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین واقع در انتهای بلوار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی جنب صدا و سیما جهت بازدید علاقه‌مندان و عموم دایر خواهد بود.
 
,
,
انتهای پیام/ 
]
احمد خورگامی از برگزاری هجدهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان از ۳۰ خرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین خبر داد.