ورثه ای بودن زمین فوتبال «قانلی گول» تبریز مانع اجرای پروژه زمین چمن
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حبیب مقصودی در گفتگو با تبریزبیدار در واکنش به گزارش خبری این سایت پیرامون بلاتکلیفی زمین خاکی قانلی گول (مشروح را اینجا بخوانید+) اظهار داشت: برنامه ریزی شده بود تا زمین فوتبال قانلی گول را مانند زمین های پاس و ابوذر به  تبدیل کنیم اما به دلیل اینکه این زمین ورثه ای و در تملک است و وراث اجازه هیچ فعالیت به ما ندادند؛ پروژه متوقف شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تبریزبیدار , گزارش خبری این سایت پیرامون بلاتکلیفی زمین خاکی قانلی گول (مشروح را اینجا بخوانید+),

وی ادامه داد: برای بهبود وضع این زمین فوتبال، آهن آلات لازم برای احداث رختکن و دیگر ملزومات خریداری و در محل دپو شده بود اما در زمان آغاز پروژه، وراث محترم از طریق پیگیری قضایی ممانعت ایجاد کردند.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز با اشاره به اقدامات صورت گرفته از طریق کمیته فوتبال محلات برای حفظ این زمین، گفت: این زمین خاکی، ورزشکاران و فوتبالیست های بزرگی را در دل خود پرورانده اما متاسفانه در حال حاضر بلاتکلیف است.

,

مقصودی بیان داشت:با این همه ما آماده هستیم در صورت همکاری وراث، و هبه این زمین فوتبال به ورزش، آن را در کمترین زمان ممکن به چمن مصنوعی تبدیل کنیم.

,

 

]
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز گفت: زمین قانلی گول ورثه ای و در تملک است و وراث اجازه هیچ فعالیت به ما ندادند.