«سعید آگشته»، چگونه شهردار لاهیجان شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از «لاهیجان»، ابراهیم مهربان رئیس شورای شهر لاهیجان در ارتباط با چرایی انتخاب «سعیدآگشته» گفت: با توجه به اتفاقاتی که درشهرداری افتاد و ادامه همکاری با شهردار قبلی میسر نشد ما هر روزه جلساتی را برگزار کردیم تا رزومه افراد مختلف درخواست کننده را بررسی کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, «لاهیجان»,

وی با اشاره به اینکه از بین چهارده نفری که متقاضی بودند در نهایت شش نفر انتخاب شدند افزود:پس از بررسی های گوناگون در نهایت از بین این افراد، سعید آگشته که سوابق خوبی داشته و فردی متعهد،متخصص بود انتخاب شد.

,

ابراهیم مهربان در ادامه با اشاره به اینکه مهم ترین حسن «آگشته» نسبت به دیگر رقبا سابقه کار در شهرداری شهری به نام الوند بوده است افزود: این شهر هم ردیف لاهیجان بوده و جمعیت شهری بیشتر از لاهیجان دارد.

,

مهربان با اشاره به سوابق آگشته با اشاره به اینکه وی در حال حاضر معاون برنامه و بودجه کلان شهر قزوین است افزود: شورای شهر بنا به گذشته وی و تعاملی که شورای شهر قبلی داشته و توانمندی و ارتباطات برون استانی که دارد امیدوار به پیشرفت این شهر است.

,

وی در پاسخ به سوال خبرنگار «لاهیجان» که آیا آگشته مثل شما یک شخصیت ورزشی است گفت : بله ،وی رئیس هیئت فوتبال قزوین و عضو مجمع فدراسیون فوتبال است که این موضوع ارتباطی با انتخاب وی ندارد.

,

مهربان با تاکید بر اینکه «آگشته» تجربه بسیار خوبی در حوزه شهرداری و مدیریت شهری داشته که کاندیدای دیگر این گونه نبودند افزود:همچنین وی ارتباط بسیار خوبی در رابطه با جذب سرمایه گذار نیمه دولتی دارد.

,

رئیس شورای شهر لاهیجان با اشاره به اینکه سعید آگشته تعامل بسیار خوبی با مجموعه شورای شهر الوند داشته و عملکرد وی طی دو هفته گذشته زیر ذره بین شورای شهر لاهیجان بوده افزود: آگشته زمانی که شهرداری شهر الوند را تحویل گرفت ، بودجه شش میلیاردی داشته و پس از هفت سال این شهر بودجه ای بالغ بر ۴۰ میلیارد داشته است.

,

پایان پیام/پ

]
رئیس شورای شهر لاهیجان گفت: تفاوت سعید آگشته با دیگر گزینه های شهرداری لاهیجان این بود که وی سابقه شهرداری را در کارنامه کاری خود دارد.