ورود پلیس به حرکات نمایشی خودروها در کهگیلویه و بویراحمد/رئیس پلیس راهور چه هشداری داد؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  صبح زاگرس مشاهده می شود برخی خودروها  اقدام  به حرکات نمایشی بسیار حادثه آفرین می‌زنند و با این کار جان خود و دیگران را با خطر، نقص عضو و آسیب و صدمه بدنی مواجه می سازند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

این حرکات نمایشی به صورت محدود در اوقات مختلف شبانه روز و خصوصا شب ها سبب سلب آسایش شهروندان و همچنین نارضایتی آنها شده بود و در اوقاتی که شهروندان در آرامش و خواب شبانه بودند، حرکات نمایشی، صدای ترمزها و بوق های مکرر و کورس های شبانه این آرامش را مختل کرده بود.

,

از سالیان گذشته اقدامات و تلاش های مختلفی توسط پلیس  و مجموعه دستگاه قضا صورت گرفت که تعداد وسیع این قبیل حرکات نمایشی کاهش یافت اما همچنان برخی افراد بدون توجه به توصیه ها و خطرات به این قبیل اقدامات خطرناک  نمایشی ادامه دادند.

,

این حرکات نمایشی به دلیل خطراتی که به همراه دارد باید مورد رسیدگی، برخورد قانونی قرار گیرد تا شهروندان از سلب آسایش شبانه در امان باشند.

,

در همین رابطه رئیس پلیس راهور کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با صبح زاگرس گفت: اجرای طرح ارتقاء انضباط ترافیکی و برخورد با خودروهای فاقد پلاک ، تک پلاک و همچنین برخورد با خودروهای که اقدام به حرکات نمایشی و اکروبات دارند، در دستور کار قرار گرفته شده است.

,

سرهنگ جابر پیوست گفت: این قبیل اقدامات نمایشی که سبب از بین بردن نظم و سلب آسایش مردم شود مورد رسیدگی و  رصد پلیس قرار می گیرد و اجرای این طرح از ساعت  12 شب به بعد در کلیه معابر اصلی و فرعی شهرهای کهگیلویه و بویراحمد خصوصا شهر یاسوج اجرا می گردد.

,

وی در خصوص اقدامات قانونی برای برخورد با متخلفان گفت: با رانندگان متخلف برخورد قاطع و بدون اغماض صورت می گیرد و خودروی متخلف توقیف و به مراجع قضایی معرفی می گردد.

,

این مسئول در پایان گفت: در شب گذشته 21 خودروی متخلف که تخلفات مختلفی در حوزه موضوعات ترافیکی داشتند توقیف شدند.

,

خبرنگار: بهمنیار

,

انتهای پیام/

]
حرکات نمایشی خودروها در اوقات مختلف شبانه روزی سبب گلایه های شهروندان در نقاط مختلف شهری استان شده بود که همین موضوع سبب ورود پلیس و اتخاذ تدابیر در خصوص این تخلفات شد.