موافقان توسعه صنایع مُخرب محیط زیست باید پاسخگو باشند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی سلاجقه، روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان لنجان از توابع استان اصفهان افزود: توسعه صنایع بدون توجه به ظرفیت‌ها و سلامت محیط زیست کشور، چالش‌هایی را به همراه داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی تاکید کرد: کسانی که سبب بروز چنین وضعیتی شده و موافق توسعه چنین طرح‌هایی بوده‌اند، باید پاسخگو باشند.
,
 
,
سلاجقه همچنین تاکید کرد: حفاظت از محیط زیست و امنیت زیست محیطی، مسوولیتی همگانی است و افراد نباید بخاطر حفظ منافع شخصی خود، به مصالح جامعه آسیب بزنند.
,
 
,
وی تصریح کرد: واحد‌های صنعتی و تولیدی باید به مسوولیت اجتماعی خود در حفاظت از محیط زیست عمل کنند.
,
 
,
معاون رییس جمهور بیان کرد: با توجه به تهدیدات زیست محیطی که دشمنان هم آن را دنبال می‌کنند باید مراقب باشیم تا آسیبی به محیط زیست کشورمان وارد نکنیم.
,
 
,
سلاجقه همچنین با اشاره به ضرورت تناسب درآمد و چالش‌های مُبتلابه حوزه صنعت اظهار داشت: بررسی این تناسب موجب تصمیم‌گیری بهتر در آینده خواهد شد.
,
 
,
وی به ضرورت احصاء مشکلات هر منطقه اشاره کرد و گفت: عزم دولت رفع چالش و نگرانی‌های زیست محیطی و توسعه و پیشرفت کشور متناسب با ظرفیت‌های محیط زیستی است.
,
 
,
گفتنی است معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت از محیط زیست، بعنوان نماینده تام‌الاختیار دولت، امروز پنجشنبه برای بررسی و رسیدگی به مشکلات و مُطالبات مردمی به شهرستان‌های لنجان و مبارکه سفر کرد.
,
 
,
دیدار با خانواده‌های شهدا، بازدید از طرح‌های نیمه‌تمام و مناطق صنعتی و دیدار مردمی، بخشی از برنامه‌های سفر امروز معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت از محیط زیست به این 2 شهرستان بود.
,
 
,
شهرستان‌های لنجان و مبارکه به ترتیب در 35 و 60 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارند.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
رئیس سازمان محیط زیست در جلسه شورای اداری شهرستان لنجان از توابع استان اصفهان افزود: توسعه صنایع بدون توجه به ظرفیت‌ها و سلامت محیط زیست کشور، چالش‌هایی را به همراه داشته است.