حل مشکل ارائه خدمات شهری به شهرک «آژینه» پیشوا تا پایان امسال
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، آیت الله رئیسی در جریان سفر به پیشوا و پس از حضور در جمع مردم دستور داد مشکل ارائه خدمات شهری به شهرک «آژینه» پیشوا تا پایان سال حل شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
 
,
رئیس جمهور در حاشیه حضور در مجتمع مسکونی «آژینه» پیشوا گفت: ساکنان این شهرک از خدمات شهری محروم هستند و نبود خدمات شهری باعث شده که زندگی مردم با زحمت مواجه شود و در حال حاضر مشکلات جدی در حوزه خدمات شهری وجود دارد.
,
 
,
آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی با اشاره به این که برخی از ساکنان این شهرک از مدد جویان بهزیستی و کمیته امداد هستند، عنوان کرد: باید به این عزیزان توجه ویژه شود، همه خانواده‌ها محترم هستند، اما این خانواده‌ها احترام ویژه دارند و باید برای آنها کار انجام شود و اعتبارات لازم برای خدمات شهری تخصیص و وزیر راه و شهرسازی برای رفع مشکلات این شهرک دستور به اقدام بدهد.
,
 
,
وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی و زمان‌بندی از امروز که اواخر ماه خرداد است کار را شروع کنند که تا پایان سال جاری خدمات شهری برای تسهیل زندگی ساکنان اجرایی شود، وزیر راه و شهرسازی دستور به اجرای کار بدهد و استاندار و فرماندار پیگیر انجام امور باشند.
,
 
,
رئیس جمهور تاکید کرد: از مسئولان انتظار انجام امور را داریم تا در بازدید بعدی دیگر شاهد این مشکلات نباشیم، تمام درخواست‌های شخصی ساکنان که با نامه به ما اعلام شده پیگیری و با شماره تماس قید شده در نامه برای بررسی مشکلات تماس گرفته می‌شود.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
در جریان سفر رئیس جمهور به شهرستان‌های پیشوا، قرچک و ورامین، به دستور رئیسی بایستی مشکل ارائه خدمات شهری به شهرک «آژینه» پیشوا تا پایان امسال حل شود.