گفتمان حجاب و عفاف در دانشگاه‌ها گسترش یابد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی شامگاه شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی خرم‌آباد اظهار داشت: در شورای فرهنگ عمومی باید قوانین تصویب شود و بعد استانداری به دستگاه‌ها ابلاغ کند که باید کمیته زیست عفیفانه که زیر مجموعه شورای فرهنگ عمومی است و متشکل از ارشاد، ستاد احیا و استانداری می باشد، در نظر گرفته شود و در قالب پیشنهاد به دستگاه ها اعلام شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: شهید چمران شهیدی در تراز بسیج اساتید بود که بر قله ارزش‌ها ایستاد و در دانشگاه‌ها باید با تبیین و گفت‌وگو اقدام مهمی در این راستا انجام دهند و یکی از وظایف دفاتر نهاد نمایندگی و همکاری هایی که مدیریت، اساتید و تشکل‌ها دارند در بحث فرهنگی به یک گفتمان تبدیل شود.

,

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: پوشش دانشجویان در محیط آموزشی با سایر محیط های دیگر متفاوت است و باید این گفتمان گسترش یابد و مدیریت دانشگاه، تشکل‌ها و بسیج اساتید با گفتمان سازی، آمادگی برای اجرای قوانین که شورای عالی انقلاب فرهنگی ارسال کرد را داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
حجت‌الاسلام شاهرخی با بیان اینکه گفتمان حجاب و عفاف در دانشگاه‌ها گسترش یابد، گفت: دانشگاه‌ها باید با تبیین و گفت‌وگو اقدام مهمی در این راستا انجام دهند.