استفاده از ظرفیت بسیج در حل مشکلات اقتصادی راهگشاست
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار ، "شهریار عباسی"، معاون اقتصادی استانداری ایلام صبح امروز (29 خردادماه) در نشست اشتغال و تولید بسیج با محوریت بسیج کارگری سپاه امیرالمؤمنین(ع) که در محل استانداری ایلام تشکیل شد گفت: تفکر بسیج بر تمام حوزه های زندگی اجتماعی ما حاکم است و افتخار داشته و داریم در این حوزه مقدس خدمت کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار , ایلام بیدار ,

وی اظهار کرد: در مسیر توسعه استان، هماهنگی میان دستگاه ها و نهادها مسئله مهمی در از بین بردن موانع تولید به شمار می آید. 

,

معاون اقتصادی استانداری ایلام افزود: شعارهای چند سال اخیر رهبر معظم انقلاب بر مبنای اقتصاد بوده و باید همه در جهت رفع موانع تولید و اشتغال تلاش کنیم.

,

شفیعی، مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات استان نیز در این جلسه گزارشی از برنامه های اجرایی این سازمان را تشریح و موانع حقوقی و مشکلات مالی را از مهم ترین مشکلات بخش های تولیدی عنوان کرد.

,

 

,

انتهای پیام/ک

]
با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام، مدیرکل سرمایه گذاری و اشتغال استانداری ایلام، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام و مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات استان، ستاد اشتغال و تولید بسیج با محوریت بسیج کارگری سپاه استان ایلام تشکیل شد.