پمپئو با دفاع از جنایتِ ترور سردار دلها مهر تاییدی بر نفوذ جبهه مقاومت زد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرضیه سادات قاسمی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: سرباز وطن بودن یعنی به طور کامل و جامع، جانی و روحی پای انقلاب ایستاد و سردار سلیمانی با تمام وجود به این مرحله رسید و برای شهادت ترس و دلهره نداشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
وی ادامه داد: ادعاهای کذب "مایک پمپئو" علیه ایران نشان از نفوذ و قدرت انقلاب در دنیا دارد و غرب با دفاع از جنابتِ ترور سردار دلها مهر تایید بر قدرت و نفوذ جبهه مقاومت زد.
,
 
,
قاسمی افزود: قدرت و نفوذ جبهه مقاومت مرهون مجاهدت های شهید سلیمانی است و امروز گفتمان انقلاب اسلامی با مجاهدت سردار دلها به عنوان یک گفتمان جهانی مطرح شده و جریان مقاومت تمام هیمنه استکبار را به چالش کشیده و تمامی اهداف آنها را در منطقه بر هم زده است.
,
 
,
, ,
 
,
این کارشناس تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری سردار سلیمانی نه به عنوان یک فرد بلکه به عنوان یک مکتب و مدرسه درس است و باید آموزه های این شهید بزرگوار به عنوان گنجینه ارزشمند به نسل بعد منتقل شود.
,
 
,
وی ادامه داد: ایجاد و تقویت روحیه سلحشوری، شجاعت و ولایت مداری در فرزندان از جمله مولفه های شخصیتی حاج قاسم که مادران باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند.
,
 
,
قاسمی در خاتمه خاطرنشان کرد: مادران باید با مطالعه زندگی نامه سردار سلیمانی و همرزمان و شهدا، آن ها را در عمل به کار گرفته و خانه بهترین محفل برای مکتب حاج قاسم است و نقش بانوان در ترویج این مکتب بی بدیل می باشد.
,
 
,
انتهای پیام/
,

 
,
]
مرضیه سادات قاسمی گفت: ادعاهای کذب مایک پمپئو علیه ایران نشان از نفوذ و قدرت انقلاب در دنیا دارد و غرب با دفاع از جنایتِ ترور سردار دلها مهر تاییدی بر قدرت و نفوذ جبهه مقاومت زد.