واکنش آموزش‌وپرورش عشایر کهگیلویه‌وبویراحمد به استعفای دسته‌جمعی مدیران این اداره
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس مختار اندر خور در خصوص استعفای دسته جمعه تعدادی از مدیران آموزش و پرورش عشایری استان کهگیلویه و بویراحمد به خبرنگار ما گفت: این خبر از اساس کذب بوده و عزل مدیران یا کارشناسان نمی تواند استعفای مدیر تلقی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

ساعاتی پیش در خروجی برخی از رسانه های استان خبری با عنوان استعفای دسته جمعی مدیران امور اداری، حراست، عملکرد وارزیابی، مالی و اموراداری اداره آموزش و پرورش عشایر کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت که از سوی مدیر این دستگاه در گفت‌وگو با صبح زاگرس تکذیب و عنوان شد در این دستگاه این واحد ها به صورت کارشناسی بوده و نه مدیریتی که این کذب بودن خبر را می رساند.

, ،, ،, ،, صبح زاگرس,

وی در ادامه با اشاره به اینکه با نظر معاونین آموزش و پرورش عشایری استان با توجه به ضعف عملکردی که در حوزه  کارشناس امور اداری وجود داشت و برای بالا بردن راندمان کاری و پویایی دستگاه، مصلحت بر این شد که کارشناس این حوزه لغو فعالیت شود اذعان داشت: لغو فعالیت از واحد کارشناسی امور اداری با نظر مدیر دستگاه و با همفکری معاونین نمی تواند استعفا تلقی شود و رسانه ها باید در این خصوص دقت کنند.

, ،,

مدیر آموزش و پرورش عشایری استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به تشریح جزئیات تعلیق فعالیت کارشنان حراست این دستگاه دولتی پرداخت و تاکید داشت: کارشناس واحد حراست از سوی حراست آموزش و پرورش استان به دلایلی که آن معاونت در جریان است تعلیق و هیچ گونه استعفایی در کار نیست.

,

اندرخور در ادامه افزود: کارشناس ارزشیابی و بازرسی آموزش و پرورش عشایری با درخواست این کارشناس به دلیل مشکلات خانوادگی از اداره رفت و وی با رضایت کامل از همه همکاران خداحافظی کرد.

,

وی همچنین گفت: هیچ گونه استعفا و یا لغو فعالیتی در حوزه مالی نداشته و از رسانه ها خواست تا از انتشار اخبار جعلی پرهیز کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
مدیر آموزش‌وپرورش عشایری کهگیلویه‌وبویراحمد به استعفای دسته‌جمعی مدیران از این دستگاه تحت مدیریتش واکنش نشان داد.