ارتقای شاخص‌های اقتصادی آذربایجان غربی یک ضرورت جدی است / روند سرمایه گذاری باید تسهیل شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، محمدصادق معتمدیان امروز در آیین تکریم و معارفه معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، تعامل و هماهنگی با حوزه های درون و برون سازمانی دستگاه های اجرایی جهت توسعه متوازن استان به ویژه مناطق محروم و دورافتاده، نظارت بر اجرای سیاست ها و خط مشی های کلان توسعه سرمایه گذاری با استناد به قوانین و اسناد بالادستی و قابلیت ها و ظرفیت های استان را از جمله وظایف این معاونت برشمرد و گفت: ظرفیت های مرزی استان این امکان را ایجاد می کند تا مدیریت و هماهنگی امور مربوط به ایجاد و راه اندازی بازارچه های مرزی و راهبری و هدایت آن به شکل جدی توسط معاونت اقتصادی پیگیری و اجرایی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز،,

وی با تاکید بر لزوم بسترسازی و هماهنگی با سایر دستگاه های اجرایی به منظور استفاده از فرصت های سرمایه گذاری توسط کارآفرینان داخلی و فراهم نمودن شرایط مناسب جهت جذب تجار و سرمایه گذاران داخلی و خارجی به ویژه همسایگان مرزی تصریح کرد: برون رفت از وضعیت فعلی با کار جهادی و شبانه روزی و پرهیز از پشت میز نشینی تحقق می یابد.

,

معتمدیان نظارت بر انجام مطالعات اقتصادی در راستای شناسایی ظرفیت ها و توانمندی های استان در امر سرمایه گذاری، اشتغال، تولید و توسعه متوازن را مهم ارزیابی کرد و افزود: حمایت از تولید برای افزایش اشتغال به ویژه در بحث شرکت های دانش بنیان باید با هم افزایی و بهره گیری از همه ظرفیت های علمی و عملی صورت گیرد.

,

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: واحدهای تولیدی راکد یکی از دغدغه های جدی به شمار می رود لذا انتظار داریم تا مدیران با حضور میدانی نسبت به احیای واحدهای راکد و نیمه راکد اقدام نمایند.

,

معتمدیان حمایت از تولید را یک راهبرد اساسی دانست و خاطرنشان کرد: قابلیت های استان در بخش های مختلف و عقب ماندگی در برخی شاخص های اقتصادی بر ضرورت توجه راهبرد اساسی حمایت از تولید تاکید دارد.

,

در این آیین، ضمن قدردانی از تلاشهای نادر صادقی، جواد کرمی به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان غربی معرفی شد‌.

,

انتهای پیام/

]
استاندار آذربایجان غربی با اشاره به ظرفیت های ویژه استان در بخش های مختلف، ارتقای شاخص های اقتصادی برای بهبود وضعیت توسعه را یک ضرورت جدی دانست.