نحوه وصول مالیات از کسبه فاقد درآمد نیازمند بازنگری است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، آیت الله محمد رضا ناصری در دیدار با اصناف به مناسبت روز اصناف با اشاره به ولایی بودن و مومن بودن بازاریان استان یزد، اظهار کرد: مومن و متدین بودن و تلاش برای کسب روزی حلال از ویژگی های شاخص یک کاسب و بازاری است که به حمدالله این ویژگی در اصناف مختلف و قشر بازاری یزد دیده می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی افزود: کسبه های یزدی در زمینه پرداخت مالیات بسیار احساس مسئولیت می کنند و این امر برای آنها حائز  اهمیت است ضمن اینکه اصناف همواره همپای نظام بوده اند و از هیچ کمکی به نظام اسلامی دریغ نکرده اند.

,

امام جمعه یزد، شرایط سخت اصناف در زمان کرونا را ضربه ای سنگین به اصناف و اقشار مختلف دانست و تصریح کرد: عنایت خدا، صبوری مردم و کمک اصناف و اقشار مختلف به یکدیگر از عوامل مهم گذر از دوره های سخت است.

,

ناصری عنوان کرد: اصناف باید دست در دست هم دهند و اجازه ندهند ناامیدی ابتدا بر این قشر از جامعه و سپس بر مردم حاکم شود و همچنین تعامل سازنده با یکدیگر و مردم از دیگر نکاتی است که باید به آن توجه داشت.

,

وی مالیات را مسئله مهمی دانست و بیان کرد: مالیات باید از درآمد کسبه پرداخت شود و مسئولان باید برای مالیات کاسبی که به درآمد نرسیده چاره اندیشی کنند.

,

امام جمعه یزد افزود: تصاویر پخش شده در فضای مجازی در مورد تجمع اقشار مختلف نسبت به شرایط اقتصادی، در شان و منزلت ملت ایران و همچنین یزدی ها نیست و امید است با چاره اندیشی، دیگر شاهد اینگونه موارد نباشیم.

,

انتهای پیام/

]
آیت الله ناصری، امام جمعه یزد، با اشاره به مسئله مالیات اصناف مختلف گفت: مالیات باید از درآمد کسبه پرداخت شود و مسئولان باید برای مالیات کاسبی که به درآمد نرسیده چاره اندیشی کنند.