مجمع معلمان انقلاب اسلامی استان اردبیل تشکیل می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان ما ، سید محمد لطیفی مسئول بسیج فرهنگیان استان اردبیل و دبیر مجمع معلمان انقلاب اسلامی استان ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه از برگزاری اولین مجمع معلمان انقلاب اسلامی استان در اردبیل خبرداد و گفت: این مجمع با هدف جمع نخبگان علمی و فرهنگی و همه دغدمندان به نظام تعلیم و تربیت راه اندازی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما, سبلان ما,

وی به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص اهمیت موضوع تعلیم و تربیت اشاره کرد و گفت: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی معلمان افسران سپاه پیشرفت کشور هستند.

,

لطیفی با بیان اینکه آموزش و پرورش مرجع تاثیرگذاری اجتماعی و عامل پیشرفت کشور است،به برگزاری کنگره ملی معلمان انقلاب اسلامی در تهران اشاره کرد و گفت: به همین منظور اولین مجمع معلمان انقلاب اسلامی در استان ها راه اندازی می شود تا با جمع آوری ایده ها و پیشنهادات معلمان نخبه و دغدغمند در راستای شکوفایی و تعالی تعلیم و تربیت کشور، راهبردها و راهکارهای عملیاتی استحصا و جمع بندی شده تا در کنگره ملی که با مسئولین کشوری مرتبط برگزار خواهد شد ارائه و تصمیمات لازم اتخاذ شود.

,

وی به کارکردهای مجمع معلمان انقلاب اسلامی استان اشاره کرد و گفت: این مجمع در واقع بهترین بستر امن و هوشمند برای طرح دغدغه ها، طرح مسائل و ارائه راهکار است.

,

,

, ,

دبیر مجمع معلمان انقلاب اسلامی استان اردبیل در ادامه سخنان خود به اهداف این مجمع انقلابی اشاره کرد و گفت: کمک به ارتقا اثربخشی و افزایش کارآمدی در نظام تعلیم و تربیت، جریان سازی و مشارکت در توسعه همه جانبه عدالت آموزشی و تربیتی، بسط و اعتلای فرهنگ عمومی و زمینه سازی برای اقتدار و مرجعیت علمی و تکوینی تمدن ایرانی و اسلامی، تحکیم وحدت ملی در بستر تعلیم و تربیت، ، مقابله با جریانات و نحله های نفوذی و انحرافی از جهت جهاد تبیین، زمینه سازی برای انعکاسنظرات،دیدگاهها و پیشنهاداتسازنده تمامی معلمان  ایران اسلامی در جهت اصلاح قوانین، رویه ها و برنامه ها و فعالیت های آموزش و پرورش، مشارکت فکری و عملی برای ایجاد تحول بنیادین در آموزش و پرورش در تمامی ابعاد و ساحت های تربیتی، شناسایی، توانمندسازی و معرفی معلمان مربیان و مدیران  و مدیران دلسوز، کارآمد و انقلابی در کنار کمک به کادرسازی و تامین شبکه مدیریتی ابروزارتخانه آموزش و پرورش از درون وزارتخانه در تمام سطوح از جمله اهداف تشکیل مجمع معلمان انقلاب اسلامی استان اردبیل است.

,

لطیفی در بخش دیگری از سخنان خود به سند تحول آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: کانون های بسیج فرهنگیان در سطح شهرستان اردبیل و نواحی تابعه در راستای تحقق تحول در نظام تعلیم و تربیت حرکت می کنند.

,
وی به ساختار معلمان انقلاب اسلامی استان اردبیل اشاره کرد و گفت: اولین مجمع استانی با حضور ۱۵۰نفر از فرهنگیان خلاق و متفکر و صاحب ایده و دغدغمند به نظام تعلیم و تربیت و اعضای هیات اندیشه ورز بسیج فرهنگیان فردا خانه معلم اردبیل برگزار خواهد شد.
,
 
,

دبیر مجمع معلمان انقلاب اسلامی استان اردبیل در پایان سخنان خود به کمیسیون های این مجمع تازه تاسیس اشاره کرد و گفت: کمیسیون منابع انسانی، اداری و پشتیبانی، کمیسیون تشکل های انقلابی، کمیسیون عدالت آموزشی، کمیسیون فعالیت های ورزشی، تربیت بدنی و سلامت، کمیسیون محتوای آموزشی و کمیسیون شان و منزلت فرهنگیان شاغل و بازنشسته از جمله کمیسیون های مجمع معلمان انقلاب اسلامی استان اردبیل است.

,

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: این مجمع فکری و مشورتی بدون توجه به جناح و حزبی تنها در راستای تحول و تعالی نظام تعلیم و تربیت و ارائه رهکار و راهبرد برای مسئولین کشوری جهت تصمیم سازی راه اندازی شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
دبیر مجمع معلمان انقلابی استان اردبیل از تشکیل اولین نشست رسمی مجمع معلمان انقلاب اسلامی استان در اردبیل خبرداد و گفت: در این مجمع نظرات و راهبردهای فرهنگیان دغدمند در رابطه با تعالی نظام تعلیم و تربیت جمع اوری و به مسئولین کشوری جهت تصمیم سازی ارسال خواهد شد.