آشنایی ۱۲۰ علاقه مند قمی با رشته قایقرانی‌
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ​​​​مجید ولی رییس هییت قایقرانی قم در گفتگو با خبرنگار قم فردا اظهار داشت: هییت قایقرانی برای سومین سال متوالی به منظور شناخت بیشتر مردم قم از رشته قایقرانی طرح آشنایی با قایقرانی را برگزار نمود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا ,

,
, ,

وی گفت: این طرح به مدت چهار روز از روز چهارشنبه مورخ اول تیرماه آغاز و در روز شنبه مورخ ۴ تیرماه به پایان رسید ، در این طرح که دو روز به آقایان و دو روز به بانوان اختصاص داشت جمعا ۱۲۰ نفر شرکت نمودند.

,
,
,
, ,

ولی خاطر نشان کرد: افراد شرکت کننده از رده سنی ۷ سال به بالا بودند، شرکت کنندگان در این طرح با وسایل قایقرانی اعم انواع قایق ها،پارو،لایف(جلیقه نجات) کاور،کلاه مخصوص کانوپولو و نحوه نشستن وحفظ تعادل در قایق ، نحوه صحیح پارو زدن آشنا شدند.

,
,
,
, ,

رییس هییت قایقرانی استان قم افزود: این طرح در استخر دخانچی برگزار گردید، حضور فرزندان شهدای مدافع حرم و‌آشنایی با رشته قایقرانی‌از نکات  این طرح به شمار می آید.

,
,
,
, ,

وی افزود: هییت قایقرانی استان برنامه ریزی لازم برای برگزاری کلاس های آموزشی را برای فصل تابستان انجام داده است و علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه هییت قایقرانی استان قم به آدرس  [email protected] مراجعه نمایند.

انتهای پیام/
,
, [email protected],
,
, انتهای پیام/]
رییس هییت قایقرانی استان قم گفت: این طرح به مدت چهار روز از روز چهارشنبه مورخ اول تیرماه آغاز و در روز شنبه مورخ ۴ تیرماه به پایان رسید ، در این طرح که دو روز به آقایان و دو روز به بانوان اختصاص داشت جمعا ۱۲۰ نفر شرکت نمودند.