دولت سیزدهم معیشت مردم را به برجام گره نزد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرشید باقریان، کارشناس حوزه بین‌الملل در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران‌نیوز با اشاره به سیاست خارجی دولت رئیسی طی یک سال گذشته اظهار کرد: دولت سیزدهم در حوزه سیاست خارجی تعامل مثبتی را با همسایگان در پیش گرفته و دل به برجام نبسته و این موضوع در حوزه دیپلماتیک به سود ایران است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران‌نیوز,
وی با بیان اینکه رئیس جمهور از ابتدا به مردم قول داد که اقتصاد و معیشت مردم را به برجام گره نخواهد زد، اضافه کرد: با روی کار آمدن دولت سیزدهم فضای جدیدی برای تعامل با دنیا گشوده شد و به جز رژیم غاصب صهیونیستی و رژیم جنایتکار آمریکا ایران آماده همکاری دوستانه با همه کشورهاست.
,
 
,
این کارشناس حوزه بین‌الملل یادآور شد: آمریکا و رژیم صهیونیستی تلاش دارند ایران را منزوی نشان دهند و در دولت گذشته نیز در مواردی ایران اقتصاد ایران را به برجام گره زده بود، اما دولت سیزدهم این رویه غلط را از بین برد.
,
 
,
باقریان متذکر شد: آمریکا هنوز آگاه نیست که منزوی‌تر از گذشته شده و در حالی که دنبال انزوای ایران بود خود به این مشکل رفتار شده و راه فرار ندارد، در نقطه مقابل اروپایی‌ها دنبال روابط دیپلماتیک با کشورهای خاورمیانه و آسیای میانه هستند.
,
 
,
وی با اشاره به نزدیک شدن رژیم صهیونیستی به فروپاشی سیاسی خاطرنشان کرد: این رژیم غاصب به پایان راه خود رسیده و در آستانه فروپاشی سیاسی است، چراکه با جنایت و تهدید و توطئه نمی‌تواند موجودیت خود را تداوم ببخشد.
,
 
,
این کارشناس حوزه بین‌الملل در ادامه با بیان اینکه در دوره دولت سیزدهم سرمایه‌گذاران خارجی زیادی برای سرمایه‌گذاری به ایران آمده‌اند، گفت: ایران ظرفیت بسیار زیادی در حوزه توریسم دارد و سرمایه‌گذاران بر این موضوع واقف هستند، اما دولت گذشته چشم خود را بر این موضوع بسته بود و دولت سیزدهم این موضوع را سرلوحه کار قرار داد.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
کارشناس حوزه بین‌الملل با بیان اینکه دولت سیزدهم معیشت مردم را به برجام گره نزد، گفت: تعامل مثبت دولت با همسایگان موفقیت‌آمیز بوده است.