برخی سرویس‌های اطلاعاتی متهم اصلی گسترش مصرف مواد مخدر هستند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر ۴۵ تن انواع موادمخدر غیردارویی و روانگردان  با دستور احمد وحیدی در زاهدان امحا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 این دستور وزیر کشور در ارتباط ویدئویی با مقامات استان سیستان و بلوچستان از مراسم روز جهانی مبارزه با مواد مخدر صادر شد که به همت ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور برگزار شده بود.

,

در این مراسم، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری، تنی چند از وزرا، سفرا و نمایندگان کشورهای خارجی، هنرمندان، ورزشکاران و فعالان مدنی حضور داشتند.

,

وزیر کشور در این مراسم، از عملکرد ضعیف کشورهای غربی در مبارزه با مواد مخدر انتقاد کرد و بخشی از سرویس‌های اطلاعاتی و سیاستمداران غربی را متهم اصلی گسترش مصرف مواد مخدر دانست.

,

وی همچنین خواستار برخورد علمی و با استفاده از همه ظرفیت ها در مقابله با مواد مخدر شد و تاکید کرد جمهوری اسلامی ایران با تقدیم سه هزار و ۸۵۰ شهید و ۱۲ هزار جانباز، جدیت و اراده خود را در مبارزه با مواد مخدر نشان داده است.

,

مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان هم در این مراسم که از محل امحای مواد مخدر سخن می گفت، اظهار کرد: با حضور آمریکا در افغانستان و اشغال این کشور نه تنها تولید مواد مخدر متوقف نشد بلکه تولید و توزیع آن چند برابر افزایش یافت.

,

وی افزود: سال گذشته ۳۷۰ تن مواد مخدر توسط نیروی های نظامی و انتظامی که خاکریز اول مبارزه با مواد مخدر به شمار می‌آیند، کشف شد و از ابتدای امسال هم ۴۵ تن مواد مخدر ضبط شد که نشان می‌دهد دشمنان و معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تمام تلاش خود به کار گرفته اند تا ارکان خانواده ها را متزلزل سازند.

,

انتهای پیام/ ک

]
احمد وحیدی از عملکرد ضعیف کشورهای غربی در مبارزه با مواد مخدر انتقاد کرد و بخشی از سرویس‌های اطلاعاتی و سیاستمداران غربی را متهم اصلی گسترش مصرف مواد مخدر دانست.