نمایشگاه های طرح اسوه، بیانگر مصادیق واقعی مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان ما ، سردار محمدی اصل  فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل در بازدید از نمایشگاه های طرح اسوه اردبیل گفت: حرکت ها و فعالیت های بسیجیان با هیچ معیاری قابل تقدیر و قدردانی نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما, سبلان ما,

وی ضمن بازدید از دستاوردها و فعالیت های انجام شده بسیج در عرصه های مختلف، وظیفه سخت دفاع از انقلاب در عرصه کنونی را یادآور شد و گفت: ایفای نقش در جنگ نرم را مانند دفاع مقدس هشت ساله ملت ایران است و جنگ فعلی نیازمند بصیرت و روشنگری و وجود روحیه جهادی در آحاد جامعه است. 

,

سردار محمدی اصل ضمن تقدیر از فعالیت های بسیج در برگزاری نمایشگاه های طرح اسوه، این نمایشگاه ها را  مصداق‌ واقعی مقابله با جنگ ترکیبی دشمن دانسته و گفت: بسیج نه تنها در عرصه های نه گانه ابلاغی بلکه در عرصه های بیشمار دیگری نیز با روحیه جهادی درحال خدمت به مردم است و این خدمات با هیچ معیاری قابل تقدیر و قدردانی نیست.

,

 علی حبیب زاده فرمانده سپاه ناحیه اردبیل نیز هدف از برگزاری این نمایشگاه ها را ایجاد شور و نشاط در بین جوانان و امیدآفرینی در بین مردم عنوان کردند.

,

این نمایشگاه ها برای نمایش برنامه های اجرایی و عملکرد یکساله پایگاه های بسیج همزمان در هشت نقطه شهر اردبیل توسط حوزه های مقاومت بسیج برگزار شده و آماده بازدید عموم مردم عزیز می باشد. در کنار این نمایشگاه ها مراسم‌هایی از قبیل یادواره های شهدا و مسابقات فرهنگی نیز برگزار خواهد شد.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

,

انتهای پیام/

]
فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل در بازدید از دستاوردهای پایگاه های مقاومت بسیج گفت: مقابله با جنگ فعلی نیازمند بصیرت، روشنگری و روحیه جهادی در آحاد جامعه است. مقابله با جنگ فعلی نیازمند بصیرت، روشنگری و روحیه جهادی در آحاد جامعه است