اشراف پلیس هرمزگان در کشف محموله ۸۵ میلیاردی قطعات موتور یخچال قاچاق
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد :مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام رصد اطلاعاتی و تحت نظر قرار دادن عناصر اصلی قاچاق از مبادی رسمی، از تصمیم آنان مبنی بر خروج و انتقال محموله سنگین قطعات موتور یخچال قاچاق در قالب یک دستگاه کانتینر مطلع شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز ,

وی افزود: مأموران با پایش محور و کنترل کانتینر های های خروجی از یکی از بنادر تجاری شهرستان بندرعباس، کانتینر حامل محموله مذکور را شناسایی و آن را توقیف کردند.

,

این مقام انتظامی استان با بیان اینکه پس از برسی بارنامه و استعلام از گمرگ توسط مأموران، قاچاق بودن محموله محرز شد، اذعان داشت: با حضور نماینده قضائی و گمرک کانتینر فک پلمپ و در بازرس از آن تعداد ۲۴ هزار و ۱۶۰ عدد انواع قطعات موتور یخچال قاچاق کشف شد.

,

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به دستگیری ۲ متهم در این زمینه ، اظهار داشت: کارشناسان اقتصادی ارزش محموله مکشوفه را ۸۵ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

,

سردار جعفری با تأکید بر اینکه تحقیقات پلیس جهت شناسایی و دستگیری سایر اعضای این باند و کشف سایر محموله های قاچاق ادامه دارد، خاطرنشان کرد: پلیس استان برابر وظیفه ذاتی خود یا هرگونه قاچاق بالاخص مبارزه با قاچاقچیان دانه درشت و کلان برابر قانون ادامه برخورد خواهد کرد و شهروندان نیز در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک، مراتب را بلافاصله به پلیس اطلاع دهند.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 
,
]
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از اشراف پلیس امنیت اقتصادی استان در شناسایی و کشف تعداد ۲۴ هزار و ۱۶۰ عددانواع قطعات موتور یخچال قاچاق به ارزش ۸۵ میلیارد ریال از یک دستگاه کامیون در حال خروج از یکی از گمرکات استان خبر داد.