آخرین خبر از نهضت ملی مسکن در لنده
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدعلی اشرف‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه تحلیل و اطلاع‌رسانی صبح زاگرس در خصوص مشکلات طرح ملی مسکن در شهرستان لنده گفت: مراحل تفکیک سند مالکیت اراضی دولتی شهر لنده از اسناد مالکیت منابع طبیعی استان و اخذسند تک برگ به سازمان ملی زمین و مسکن در حال انجام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد گفت: پس از صدور سند مالکیت اراضی مذکور، مراحل تحویل اراضی به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بمنظور انجام طراحی و سپس آماده سازی اراضی، شامل پیش بینی معابر، تقسیم به قطعات کوچک ۲۰۰ مترمربعی و سایر فضاهای مورد نیاز  آن دسته از اراضی مناسب و مستعد مسکن انجام خواهد شد.

,

 وی در ادامه تاکیدکرد: متقاضیان ثبت‌نام کننده شهر لنده در سامانه نهضت ملی مسکن وزارت راه و شهرسازی پابرجا می باشند. ولی تاخیر در ارسال پیامک برای آنان بدلیل فوق الذکر بوده و پس از قطعی شدن اراضی به بنیاد مسکن استان و شهرستان جهت تشکیل پرونده دعوت خواهند شد.

,

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمدگفت: براساس گزارش راه و شهرسازی شهرستان لنده برخی از اراضی دولتی شهر لنده دارای معارض محلی است و از طرف دیگر طبق مقررات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن، اراضی واگذاری باید فاقد معارض باشند تا در آینده متقاضیان با مشکل مواجه نشوند.

,

وی تاکیدکرد: همچنین متقاضیانی که خود دارای زمین هستند(خودمالکی) و در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت نام نموده اند، می توانند مستقیما به بانک مسکن شهرستان لنده جهت تشکیل پرونده و اخذ تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومانی اقدام نمایند.

,

اشرف زاده گفت: این دسته از متقاضیان در سامانه نهضت ملی مسکن پنجره «اخذ تسهیلات خارج از بافت فرسوده» را انتخاب و ثبت نام نمایند که ملک حتما باید دارای سند مالکیت تک برگ باشد تا در مقابل تسهیلات دریافتی در رهن بانک مسکن قرار گیرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
محمدعلی اشرف‌زاده در خصوص اخرین وضعیت نهضت ملی مسکن در شهرستان لنده توضیحاتی ارائه داد.